برگزاری ۲۳۰ برنامه هفته دفاع مقدس در مهریز 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۲۳۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و نظامی در شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ «جواد دشت آبادی» در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: انتقال شور و شعور انقلابی موجود در رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یکی از رسالت‌های مهم است و نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در آن دوران مقدس در جامعه امروز کم‌رنگ شود.

وی ادامه داد: نسل امروز دوران دفاع مقدس و انقلاب را درک و لمس نکرده است، بنابراین باید انتقال آموزه‌های آن دوران را در دستور کار خود قرار دهیم و به دشمنان اجازه ندهیم که دست به تحریف ارزش‌ها و مقدسات این انقلاب و نظام بزنند. 

دشت آبادی به مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مهریز اشاره کرد و بیان داشت: در شهرستان مهریز با برنامه‌ریزی انجام شده و همراهی مسئولان شهرستان در هفته دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ برنامه ذیل ۳۳ عنوان برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه اسوه بسیج در حسینیه بزرگ استهریج، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره‌های شهیدان، حضور در برنامه رسم شیدایی ۴ در استان، محفل انس با قرآن، برگزاری جشن میلاد در پارک کوثر و نشست‌های فرهنگی و تبیینی با موضوع جمعیت از مهمترین برنامه‌ها به شمار می‌آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز گفت: همچنین سرکشی به خانواده‌های شهدا و غبارروبی قبور مطهر شهدا، رژه خودرویی، برپایی نشست‌های روشنگری برای دانش آموزان و زنگ مهرومقاومت در مدارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403062918960
  • خبرنگار : 50219