تحلیلگر مسائل سیاسی و سیاست خارجی:

اسرائیل غاصب نماد شیطان مجسم است

یک تحلیلگر مسائل سیاسی و سیاست خارجی، اسرائیل غاصب را نماد شیطان مجسم دانست و گفت: صهیونیست دست به هر کار غیرانسانی برای تضعیف محور مقاومت می‌زند.

امیرعلی‌حیدر امیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صهیونیست‌ها در اکثر شرکت‌های فناوری دنیا سهامدار هستند لذا هر جایی که صهیونیست و یهودی وجود دارد عامل سازمان موساد، شاباک، شین‌بت و امان هستند.

این استاد دانشگاه گفت: این ددمنشی در طول تاریخ بی‌سابقه است که از یک وسیله ارتباطی برای ترور استفاده شود و این نشان‌دهنده نفوذ عمیق صهیونیست‌ها در شرکت‌های سازنده کالاها و در برخی از گروه‌های محور مقاومت است.

گروه‌های محور مقاومت و جمهوری اسلامی باید مواظب دستگاه‌های الکترونیکی غربی باشند

امیری بیان کرد: گروه‌های محور مقاومت و جمهوری اسلامی باید مواظب دستگاه‌های الکترونیکی غربی باشند؛ موبایلی که در دست داریم هم وسیله‌ای برای جاسوسی و هم بمبی ساعتی آماده انفجار است و این پدیده قرن است و هر وقت اراده کنند این بمب را منفجر می‌کنند.

وی افزود: گروه‌های محور مقاومت باید این زنگ خطر را جدی بگیرند و در خرید و استفاده از تکنولوژی محتاط‌تر عمل کنند و مراقب نفوذی‌ها باشند و حفاظت در گفتار، خرید و فروش و جابجایی‌ها را رعایت کنند.

اعمال شیطانی و ترور کار صهیونیست جهانی است

وی اسرائیل غاصب را نماد شیطان مجسم دانست و با بیان اینکه  آنها دست به هر کار غیرانسانی برای تضعیف محور مقاومت می‌زند، بیان کرد: این رژیم غاصب از انواع بمب‌های سنگرشکن تا فسفری، شیمیایی، انفجار پیجرها و شیوع باکتری‌ها و میکروب‌ها برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند و این اعمال شیطانی کار صهیونیست جهانی است.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403062918959
  • خبرنگار : 50177