روایتی از بمباران تهران با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده از ۱۱ مهر ماه

فیلم سینمایی کمدی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده از ۱۱ مهر ماه روی پرده سینما می‌رود. 

به گزارش ایسنا، این ششمین تجربه کارگردانی رامبد جوان بعد از فیلم «قانون مورفی» است. داستان فیلم در زمان موشک‌ باران تهران در دهه ۶۰ اتفاق می‌افتد که بر اثر آن مسائلی درون یک خانواده رخ می‌دهد.

محسن تنابنده، نوید محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، روزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی پور و... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

«زودپز» نخستین تجربه همکاری محمدزاده و تنابنده با یکدیگر و با رامبد جوان در مقام کارگردان در فیلمی کمدی به شمار می‌رود.

زودپز اولین تجربه حضور در فیلمی کمدی برای نوید محمدزاد با داستانی است که رنگ‌بوی نوستالژی دارد. محمد زاده پیش از این بیشتر در فیلم‌های همچون «عصبانی نیستم»، «ابد و یک روز»، «بدون تاریخ بدون امضاء»،، «متری شیش‌ونیم»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «سرخ پوست» و سریال‌های شبکه نمایش خانگی «قورباغه» و «آکتور» نقش‌آفرینی کرده بود.

فیلم سینمایی زودپز 

این بازیگر دوبار پیاپی برای نقش‌آفرینی‌هایش در« ابد و یک روز» در سال ۱۳۹۴ و «بدون تاریخ، بدون امضاء» در سال ۱۳۹۵ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر را به دست آورد.

او برای فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» برنده جایزهٔ بهترین بازیگر مرد در هفتادوچهارمین جشنوارهٔ فیلم ونیز (بخشِ افق‌ها) در سال ۲۰۱۷ شد. جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ شب‌های تالین برای فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» در سال ۱۳۹۷ و همچنین جایزه ویژه بهترین بازیگر مرد در یازدهمین دورهٔ جوایز سینمایی آسیا پاسفیک برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» از جمله فهرست بلندبالای نقش‌های جدی و تأثیرگذار این بازیگر است.

همچنین محسن تنابنده نیز پیش از حضور در مجموعه سریال‌های طنز پایتخت و شناخته شدن در نقش نقی معمولی، در هر سه زمینه کارگردانی، نویسندگی و بازیگری فعال بوده و برای بازی و نوشتن فیلم‌نامهٔ «استشهادی برای خدا» در سال ۱۳۸۳ برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. پس از آن نیز برای بازی در «هفت دقیقه تا پاییز» در سال ۱۳۸۸ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر را به دست آورد. تنابنده برای بازی در «ندارها» در سال ۱۳۸۹ شایسته دریافت دیپلم افتخار و برای «فراری» در سال ۱۳۹۴ برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد در جشنوارهٔ فیلم فجر شد. او همچنین در درام  «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی در سال ۱۴۰۰ حضور داشت و برای نقش‌آفرینی در فیلم «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی در سال ۱۴۰۱ برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنوارهٔ فیلم ونیز شد. یکی از مجموعه‌های جدی که از این بازیگر پخش شد، «رهایم کن» بود که حالا قرار است در زودپز لحظات طنز و کمیک را برای علاقه‌مندان به سینما رقم بزند. تنابنده علاوه بر بازی در این فیلم، سرپرست نویسندگان است.

سایر عوامل زودپز عبارت‌اند از: تهیه‌کننده: منصور سهراب‌پور، کارگردان: رامبد جوان

بازیگران: محسن تنابنده، نوید محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، روزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی‌پور، میسا مولوی و…

بازیگر خردسال:سینا مسعودی و…

سرپرست نویسندگان: محسن تنابنده، نویسنده: مهدی نادری، بازنویسی نهایی فیلمنامه: ابوالفضل کاهانی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی، تدوین: حسن ایوبی، آهنگساز: امیر توسلی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: نگار جنیدی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح گریم: آرزو حلاجی، طراح لباس: سارا سمیعی، صدابردار: مهران ملکوتی، مدیرتولید: محسن صرافی، دستیار اول کارگردان: دانیال غفارزاده، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، مدیر تدارکات: رسول حاتمی، عکاس: محمد معین باقری ، مشاور رسانه و تبلیغات: مینوفلاحی و ویدئو پشت صحنه: کوروش خمسه نژاد.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403062918955
  • خبرنگار : 71091