مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

شهرداری‌ها از تجارب مدیران مدارس در بحث سرویس‌های دانش‌آموزی استفاده کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: اگر کمکی لازم باشد از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به شهرداری در خصوص سرویس مدارس استفاده می‌کنیم.

حسین مولوی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص سرویس مدارس اظهار کرد: متاسفانه همه ساله در ابتدای مهر مشکل سرویس مدارس را داریم به خصوص بعد از کرونا، یکباره گران شدن هزینه سرویس‌ها و اینکه تعداد درخواست برای سرویس‌ فراوان‌تر شده، باعث یک شلختگی در این حوزه شده است.

وی تصریح کرد: ما در آموزش و پرورش متولی آرامش دانش آموزان هستیم ولی متولی سرویس مدارس نیستیم و تمامی کار بر عهده شهرداری است. 

مولوی اضافه کرد: طبق دستورالعمل، ما حق دخالت در بحث سرویس مدارس را نداریم ولی من معتقدم جز سر انگشتان ماهر مدیران مدارس کسی نمی‌تواند این گره را باز کند. 

وی با بیان اینکه شهرداری بهتر است مدیر مدرسه را در بحث سرویس‌دهی سهیم کند و از حضور و مشاوره آنها استفاده کند، گفت: شهرداری‌ها تجربه اولشان در این موضوع است و ما نگرانی در این حوزه در تمامی شهرها داریم. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: اگر ما در این حوزه ورود کنیم ممکن است مسئولین مستقیم با این امر خودشان را کنار بکشند و دوباره وظیفه به گردن ما بیفتد ولی می‌دانیم کار راحتی نیست و هرجا کمک لازم باشد حتما از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به شهرداری استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، مسئولین شهرداری باید وقت و انرژی بیشتری در این زمینه بگذارند. من مقداری نگران اول مهر هستم و امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403062918940
  • خبرنگار : 50598