جانشین فراجا:

گلستان سرزمین همدلی، وحدت و برادری است

جانشین فراجا استان گلستان را الگوی برادری و همدلی در کشور دانست و گفت: اقوام مختلف در استان گلستان برادرانه در کنار هم زیست می‌کنند و جلوه زیبایی از اتحاد مسلمانان را به نمایش گذاشته‌اند.

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی گلستان صبح امروز پنجشنبه با حضور سردار رضایی جانشین فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

سردار قاسم رضایی در صبحگاه فرماندهی انتظامی گلستان اظهار کرد: نسل گذشته ایثار، گذشت، نوآوری، خلاقیت و اخلاص و بالاتر از آن بندگی خدا را به نسل امروز منتقل کرد.

جانشین فراجا گفت: مجموعه انتظامی افتخار دارد که در مسیر هشت سال دفاع مقدس گام برمی‌دارد و با ورود به بخش‌های دیگر مشغول دفاع از وطن و حریم نظام و ارزش‌ها و آرمان‌ها است.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهادت آیت الله شهید رئیسی برای کشور ما حادثه بسیار سخت و سنگینی بود اما در سایه هدایت های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب کشورمان از این اتفاق تلخ نیز به سلامت عبور کرد.

جانشین فراجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: موفقیت‌ها و عزت ایران برگرفته و مرهون رشادت‌ شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: انتظامی با عنایات الهی، فرمانده کل قوا و دعای مردم، ماموریت‌های مهمی از جمله تامین امنیت انتخابات و دفع فتنه‌های گوناگون را با موفقیت انجام داد.

فرمانده انتظامی گلستان هم در این صبحگاه گفت: این استان سرزمین همدلی، برادری، وحدت است که ساکنان آن شامل اقوام و مذاهب گوناگون در امنیت و آسایش کنار هم زندگی می‌کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403062918933
  • خبرنگار : 50604