تمدید انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده درآزمون سراسری (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) تا ساعت ۲۴ جمعه ۶ مهر ماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا، کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می­ باشند (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می‌توانند تا ساعت ۲۴ جمعه ۶ مهر با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبان لازم است با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام نمایند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه‌های هنر و زبان خارجی شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می‌توانند در صورت تمایل رشته/ محل‌های این گروه را در میان انتخاب‌های یکصدگانه خود منظور نمایند.

داوطلبانی که رشته/ محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌یابند، توجه داشته باشند که بیش از ۹۵ درصد رشته / محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه www.azmoon.org می­ توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است ابتدا از وجود رشته / محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403062918905
  • خبرنگار : 71963