رئیس جبهه اصلاحات البرز:

جبهه اصلاحات ۷ گزینه را برای استانداری البرز به وزارت کشور معرفی کرد

رئیس جبهه اصلاحات استان البرز گفت: اداره مهمترین جایگاه‌های مدیریتی باید به دستانِ توانمندِ افرادی سپرده شود که دغدغه‌ای جز خدمت نداشته باشند.

محمد حسین خلیلی اردکانی در گفت و گو با ایسنا، گفت: در راستای احقاق حقوق حقه مردم و حمایت از دولت منتخب، جبهه اصلاحات استان البرز نسبت به معرفی هفت کاندیدای اصلاح طلب جهت تصدی پست استانداری به وزارت کشور اقدام کرده است.

وی افزود: بی‌شک انتخاب شایستگان و معرفی نخبگان برای سکانداری مهمترین ارکان مدیریتی، دغدغه اصلی دبیران احزاب اصلاح‌طلب در استان بوده و امیدواریم که انتصابات بر همین مبنا صورت پذیرد.

دبیر مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت: توجه به مقوله مهم شایسته سالاری رمز موفقیت در دولت جدید بوده و ایجاد فضای همدلی و مشارکت در کشور و بالاخص جامعه، بدون همفکری با نخبگان سیاسی امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی افزود: بی شک همراهی مستمر و اثر بخش احزاب سیاسی اصلاح‌طلب با دولت منتخب نقش به سزایی در برون رفت از فضای فعلی خواهد داشت.

رئیس جبهه اصلاحات البرز در پایان ضمن اشاره به کاندیداهای مطرح و معرفی شده به وزارت کشور گفت: حاصل روزها و ساعت‌ها بحث و بررسی در رابطه با توانمندی و تخصص کاندیداهای معرفی شده به کمیته سیاسی، نهایت هفت تن  با رای همه اعضای جبهه به وزیر و معاونت سیاسی وزارت کشور معرفی شدند و امیدواریم در نهایت فردی به عنوان نماینده عالی دولت در این استان انتخاب شود که بتواند با جدیت و تلاش شبانه‌روزی موجب پیشرفت و آبادانی و رفع مشکلات عدیده در این منطقه شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403062918849
  • خبرنگار : 50022

برچسب‌ها