آغاز دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ جوانان به میزبانی ارومیه/شکست تاکستان مقابل آذربایجان‌غربی

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی گفت: دور رفت لیگ جوانان بسکتبال کشور در گروه «ب» با حضور سه تیم به میزبانی ارومیه آغاز شد.

اسماعیل نوری گفت: در این مسابقات تیم‌های «خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی»، «خانه بسکتبال آذربایجان‌شرقی» و «خانه بسکتبال تاکستان» به میزبانی سالن باشگاه بیرثانیه حضور دارند و طی سه روز به رقابت خواهند پرداخت که امروز ۲۸ شهریور ماه در نخستین روز مسابقات تیم خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی ۶۷ بر ۳۸ خانه بسکتبال تاکستان را شکست داد و فردا دو تیم تاکستان و آذربایجان‌شرقی به دیدار هم خواهند رفت. 

وی افزود: پیش از این قرار بود تیم «خانه بسکتبال زنجان» نیز در این رقابت‌ها حضور یابد که از شرکت در مسابقات انصراف داد.

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: رقابت‌های بسکتبال لیگ جوانان کشور بصورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و از هر منطقه دو تیم صعود خواهدکرد و میزبان مسابقات گروه «ب» بعد از پایان رقابت‌ها در ارومیه مشخص خواهد شد.

نوری خاطر نشان کرد: نماینده استان در این مسابقات با لباسی منقش به تصویری زیبا از دریاچه ارومیه و پل تاریخی جغتای میاندوآب در رقابت‌ها شرکت کرده تا توجهی ویژه به آثار استان نیز داشته باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هیات بسکتبال آذربایجان غربی، وی گفت: تیم بسکتبال نونهالان استان نیز از امروز در مسابقات گروه سی در زنجان با تیم‌های اردبیل، زنجان و آذربایجان‌شرقی در گروه یک به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403062818767
  • خبرنگار : 50136