معرفی مفاخر با همت دستگاه‌های فرهنگی

فرماندار خوسف گفت: خرسندیم که اکنون با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و جهاددانشگاهی گامی در حوزه‌های فرهنگی برداشته می‌شود که رضایت مردم را در پی دارد و مفاخر معرفی می‌شوند.

سیدعلی حسینی، امشب ۲۸ شهریور در جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام که با حضور مسئولان و مهمان کشوری در خوسف برگزار شد، اظهار کرد: خوسف شهر بزرگان و مفاخر بوده و ظرفیت‌های فراوانی در این منطقه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پدر تعلیم و تربیت زاده این منطقه است، افزود:‌ ظرفیت‌های علمی، ادبی و فرهنگی شهرستان در میان برنامه‌ها بااولویت‌ترین است و آنچه باعث می‌شود جوانان قدم در راه عزت بردارند، امری جز قدم نهادن در مسیر فرهنگ نیست‌.


فرماندار خوسف تصریح کرد: از سال گذشته هفته فرهنگی در این شهرستان برگزار شد و با برنامه های فرهنگی اجرا شده در هفته فرهنگ خوسف ازجمله برگزاری جشنواره منطقه‌ای علمی، ادبی و هنری ابن حسام توسط جهاد دانشگاهی باعث شد بازدیدها از مقبره ابن حسام افزایش یابد و تعداد آثار واصله به جشنواره امسال افزایش ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته باشد.

حسینی با بیان اینکه خرسندیم که اکنون با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و جهاددانشگاهی گامی در حوزه‌های فرهنگی برداشته می‌شود که رضایت مردم را در پی دارد، اظهار کرد: اکنون ماه فرهنگی شهرستان خوسف در حال آغاز است و در ۲۴ مهرماه اولین جشن افتخار مفاخر در دسترس را برگزار خواهیم کرد.

وی با تشکر از مجموعه جهاددانشگاهی، تصریح کرد: ابن حسام سال‌ها معرفی نمی‌شد، اما اکنون با همت استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال قرار است کنگره ملی این شخصیت برگزار شود و این، جایگاه ابن حسام بزرگ را به مردم معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403062818763
  • خبرنگار :