پنجمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز در ساختمان شورا برگزار شد.
در ابتدای این جلسه گزارش سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از آخرین وضعیت تکمیل سیستم سیگنالینگ خط یک قطار شهری، براساس تصمیمات قبلی کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا به همراه گزارش آخرین وضعیت ساختاری - اداری سازمان مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی آخرین وضعیت فاینانس خط دو مترو، آخرین وضعیت عملیاتی اجرای لینک ارتباطی خط یک و دو، چالشهای ساختاری و اداری سازمان حمل و نقل ریلی و مصوبات جلسات شورا و هیات مدیره این سازمان و بررسی وضعیت تکمیل سیگنالینگ خط یک قطار شهری، اصلیترین محور های این بخش از جلسه بودند.
روح الله رشیدی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک با اشاره به اهمیت سیستم سیگنالینگ خط یک مترو تبریز گفت: لازمه استفاده حداکثری ظرفیت خط یک مترو حل معقوله سیگنالینگ است.
رشیدی با تاکید بر اهمیت ویژه اتمام و اجرای سیگنالینگ خط یک مترو تبریز گفت: آرزو داریم که این اتفاق به زودی عملی شود چرا که حساب ویژهای روی خط یک مترو تبریز در جهت کاهش ترافیک شهری باز کردهایم.
او ادامه داد: تکمیل و اجرای بحث سیگنالینگ خط یک مترو مساوی با تغییر دومینو و سیاست حمل و نقل و ترافیکی شهر تبریز خواهد بود و از این حیث میتوان این موضوع را یکی از مهم ترین موارد مربوط به مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل دانست.
به گزارش ایسنا، در ادامه مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری تبریز گزارشی در خصوص عملکرد عمران و بازآفرینی شهری مطابق بودجه سال ۱۴۰۳ را به کمیسیون ارائه کرد.
انتهای پیام