بازدید شرکت‌کنندگان در جشنواره شعر آیینی ابن حسام خوسفی از مقبره او

شرکت‌کنندگان در جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام خوسفی از مقبره این شاعر دیدن کردند. 

مسئولان و شرکت‌کنندگان در جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام و سیدمهدی حسینی رکن‌آبادی، شاعر و پژوهشگر مهمان ویژه این جشنواره، امروز (۲۸ شهریور ماه) و در جریان برگزاری این جشنواره، از آرامگاه شاعر ایرانی، مولانا ابن حسام خوسفی واقع در شهرستان خوسف دیدن کردند. 

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در این بازدید، هدف از برگزاری این جشنواره را کشف استعدادهای ادبی، هنری و فرهنگی، و تعاملی دوستانه میان شاعران دانست. 

وی با بیان اینکه امسال ۴۸۹ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که این امر رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است، گفت: امروز این جشنواره در شهرستان خوسف با همکاری جهاد دانشگاهی، فرمانداری خوسف و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد، چون یکی از مهم‌ترین رسالت‌های جهاد دانشگاهی پرداختن به برنامه‌های فرهنگی است.  

سیدکاشی با بیان اینکه ما معتقدیم برندهای فرهنگی به مراتب آورده‌ای ارزشمندتر از برندهای اقتصادی خواهند داشت، افزود: برندسازی یکی از مسائل مهم در تمام دنیاست و برندسازی شهری ملزوماتی دارد که یکی از مقدمات آن معرفی شخصیت‌های برجسته فرهنگی هر منطقه به فرهیختگان است که این امر برای جهاد دانشگاهی استان در اولویت قرار گرفته است‌. 

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403062818744
  • خبرنگار : 50026