آغاز حرکت دوچرخه‌سواران سازمان آتش‌نشانی کاشان به سمت مشهد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، گفت: تیم دوچرخه‌سواری آتش‌نشانان کاشان با شعار «بر بال ققنوس تا بارگاه طوس» حرکت خود را به یاد شهدای آتش‌نشان و ۱۸۲۶ شهید کاشان از امروز آغاز کردند.

سید مصطفی محتشمیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم دوچرخه‌سواری آتش‌نشانی کاشان، بیست و چهارمین دوره رکاب‌زنی خود را از گلزار شهدای این شهر با ادای احترام به مقام شهیدان وطن آغاز کرده و مسافت ۱۳٠٠ کیلومتری کاشان تا مشهد مقدس را به مدت ۱٠ روز رکاب خواهند زد.

وی افزود: حرکت این تیم، با عبور از استان‌های قم، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، روز هفتم مهر هم‌زمان با روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی در مشهد مقدس و بارگاه امام هشتم به پایان خواهد رسید.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، جوان‌ترین عضو تیم دوچرخه‌سواری سازمان آتش نشانی کاشان، ۲۱سال و بزرگ‌ترین آنها ۶۲ سال دارد که ترویج فرهنگ ایمنی برای شهروندان و غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های این تیم تا مشهد مقدس است.

محتشمیان گفت: تیم دوچرخه‌سواری شامل عمران سرانجام، جواد فلاح مقدم، مصطفی رعیت، اسحاق بیغمی، مسعود رشیدی، حسین صابر، محسن زارع، قاسم خارکن، محمدحسین رضازاده، حسین کچویی، ناصر مختص‌آبادی، مرتضی زرکار، ابوالفضل پردل به سرپرستی سجاد مظفری تبار است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403062818651
  • خبرنگار : 50260