مرکز بازخوانی ماده ۱۶ شهید داود احمدی زنجان افتتاح شد

استاندار زنجان گفت: عملیاتی شدن مرکز بازتوانی شهید احمدی با همگرایی بین قوا محقق شده است.

محسن افشارچی امروز (چهارشنبه، ۲۸ شهریور ماه) در آیین افتتاح مرکز بازخوانی ماده ۱۶ شهید داود احمدی با اشاره به اینکه این مرکز نماد کامل همگرایی استانی است، اظهار کرد: این مهم در راستای هم‌گرایی و هم‌افزایی استانی محقق شده است و تا چند روز آینده، معتادان متجاهر را پذیرا خواهد شد. 

وی با تاکید بر اینکه اجرای امانی پروژه‌ها به نفع همه است، ادامه داد: ۲۲ هکتار زمین مجموعه توسط جهاد کشاورزی تامین شده است که فضا در اختیار مددجویان برای کارهای دیگر قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر همراهی بین دستگاهی و رفع مشکلات، بیان کرد: با همراهی دادگستری مشکلات زیادی حل شده است، همین‌طور که برای این مرکز نیز این همکاری را دیدیم.‌

افشارچی با اشاره به کار جهادی و رایگان برخی ارگان‌ها و کمک میلیاردی خیرین و بخش خصوصی در این مرکز، گفت: گام بعدی استقرار فنی و حرفه‌ای و راه‌اندازی دوره‌های متفاوت است که بتوان نسبت به اجرای درست بازپروری اقدام کرد. 

وی با یادآوری اینکه احداث کمپ ماده ۱۶ زنجان نماد هم‌گرایی فراقوه‌ای است، اظهار کرد: درد جامعه را داریم و هم‌درد جامعه‌ای هستیم که حضور معتاد آن‌ها را آزار می‌دهد. سال گذشته مشکل زنان حل شد و با راه‌اندازی مرکز مردان، چهره شهر متفاوت خواهد شد.‌ 

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062818607
  • خبرنگار : 50534