لیبروی تیم مطرح کرد

امکان صعود سپهرصدرا به پلی‌آف لیگ برتر والیبال

لیبرو تیم سپهر صدرای مشهد گفت: هنوز در برخی پست‌ها ممکن است مشکلاتی داشته باشیم، اما با تمام این اوصاف فکر می‌کنم بتوانیم به پلی‌آف صعود کنیم.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم سپهر صدرا، نماینده جدید مشهد در لیگ برتر والیبال اظهار کرد: سپهر صدرا پس از ۲ سال جایگزین نیان الکترونیک شد. نیان الکترونیک اسپانسر خوبی در مشهد بود، اما به دلیل سوءمدیریت در ورزش خراسان، از تیم‌داری کنار رفت تا یکی از اسپانسرهای خوب ورزش خراسان از بین برود.

وی افزود: امسال باید فرصت را غنیمت بشماریم. سرمربی رزومه‌داری همچون امیر حسینی به مشهد آمده و هدایت سپهر صدرا را بر عهده گرفته است. سپهر صدرا ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی در اختیار دارد و فرصت خوبی برای جوانان مشهدی فراهم شده است، امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

لیبرو تیم سپهر صدرا خاطرنشان کرد: هواداران مشهدی باید صبر و حوصله بیشتری برای این تیم خرج کنند. تیم سپهر صدرا دیر بسته شده و ممکن است هماهنگی‌ تیمی کمی زمان ببرد. تمرینات بدنسازی و سایر برنامه‌های تیم نسبت به سایر تیم‌ها دیرتر آغاز شده است.

یوسفی تصریح کرد: نیان الکترونیک در فصل گذشته با وجود اینکه می‌توانست تیمی بومی راهی مسابقات کند، اما ترجیح داد از بازیکنان غیربومی استفاده کند. در پایان فصل نیز تاسف‌بارترین نتیجه والیبال خراسان را هم در لیگ برتر والیبال کسب کرد. نیان در یک قدمی سقوط و دسته یک بود. چنین نتیجه‌ای تا کنون در والیبال خراسان سابقه نداشته است. تیم پیام که در سال ۱۳۹۹ عملکرد خوبی نداشت، فاقد اسپانسر بود. ضمن اینکه لیگ برتر در آن فصل به دلیل همه‌گیری کرونا ناتمام ماند و در قرعه‌کشی فصل بعدش، فدراسیون والیبال اعلام کرد که امتیاز مشهد در لیگ محفوظ است و می‌تواند در لیگ شرکت کند، اما مشهد هم تیمی روانه مسابقات نکرد.

وی در خصوص اهداف سپهر صدرا در لیگ برتر فصل پیش‌رو اضافه کرد: هنوز در برخی پست‌ها ممکن است مشکلاتی داشته باشیم، باز هم با تمام این اوصاف فکر می‌کنم بتوانیم به پلی‌آف صعود کنیم و با تقویت تیم در نیم‌فصل حتی به جمع ۴ تیم برتر نیز صعود کنیم.

لیبرو تیم سپهر صدرا در خصوص وضعیت سالن مهران مشهد یادآور شد: قرار شده سالن ۶۰۰۰ نفری ثامن‌الائمه در مهر ماه افتتاح شود، اما افتتاح سالن دردی از ما دوا نمی‌کند، چراکه سالن باید کف‌پوش مناسبی داشته باشد که فکر می‌کنم آماده شدن کف‌پوش سالن ثامن‌الائمه تا پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر والیبال زمان ببرد.

یوسفی افزود: امیدوارم اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی چاره خوبی برای وضعیت سالن مهران بیاندیشد. کف‌پوش سالن مهران وضعیت مناسبی ندارد. برخی از نقاط کف‌پوش سالن مهران باد کرده و ممکن است در کوران مسابقات دردساز شود و زحمت یک تیم از بین برود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403062818531
  • خبرنگار : 50093