همزمان با هفته وحدت صورت گرفت،

آزادی ۱۰زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با ایام هفته وحدت و میلاد سراسر نور ختم رسل حضرت پیامبر اعظم(ص) تعداد ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از زندان آزاد شدند.

علی عباس فلاحتی مطلق، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست ستاد دیه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است لذا به طور مستمر نسبت به آزادی زندانیان معسر و آبرومند که مرتکب جرائم غیر عمد مالی شده اند اقدام خواهد شد.

وی افزود: همزمان با ایام ولادت حضرت ختم رسل محمد مصطفی صلی الله علیه و آله  با تعامل و همراهی مراجع قضایی و مدیر کل زندان های استان و همچنین  شوراهای صلح و سازش تعداد ۱۰ زندانی با بدهی ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومانی از ندامتگاههای استان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

فلاحتی مطلق با تقدیر از شکات پرونده های زندانیان مذکور اظهارکرد: در کمیته های صلح و سازش ستاد دیه شکات به عنوان خیرین در این آزادی نقش مهمی به عهده داشته تا جائیکه ۳۸ درصد از بدهی خود را رضایت دادند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از مبلغ بدهکاری این تعداد قریب به یک میلیارد تومان شکات گذشت نموده اند و مابقی را نیز با اعطاء تسهیلات، منابع ستاد دیه، آورده زندانی و کمکهای بلاعوض توسط ستاد مردمی دیه استان تأمین شده است.

فلاحتی مطلق ادامه داد: هم اکنون ۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان وجود دارند که منتظر کمک‌های خیرین و نیکوکاران برای آزادی از زندان هستند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403062818522
  • خبرنگار :