نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

خودباوری مهم‌ترین درس دفاع مقدس است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: تمسک به خدا و خودباوری مهم‌ترین درس دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوند امروز (چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه) در نشست خبری سپاه ناحیه ابهر که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد:  در رابطه با دفاع مقدس امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید دارند که ما در برابر ابر قدرت‌ها ایستادیم و طرف مقابل کشورمان تنها صدام و حزب بعث نبود.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده امام راحل ما در جنگ ابهت شرق و غرب را شکستیم، تصریح کرد: جنگ ما جنگ مستضعفین و مستکبرین بود و ملت ایران در این جنگ ثابت کرد مستضعفین می‌توانند بینی مستکبرین را به خاک بمالند.

شاهسوند با یادآوری اینکه مهم‌ترین درس دفاع مقدس خود باوری بود، توضیح داد: ما ثابت کردیم با تکیه بر خداوند متعال و توان داخلی می‌توانیم در عرصه‌های مختلف موفق باشیم که این موضوع در برهه فعلی و ادامه راه کشورمان نیز باید مدنظر قرار گیرد.

وی با توضیح اینکه ما در دفاع مقدس بنا به فرموده امام راحل انقلاب را صادر کردیم، تاکید کرد: دین مبین اسلام به دنبال این است تا همه با آموزه‌های سعادت بخش آن آشنا شوند،  انقلاب اسلامی کشورمان برگرفته از آموزه‌های دینی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما صادر شده است زیرا امروز شاهدیم پابرهنگان جهان در برابر قلدرها می ایستند، افزود: به برکت انقلاب امروز شاهدیم در اروپا و امریکا تعداد کثیری با مطالعه مفاهیم دینی مسلمانان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همین موضوع سبب می‌شود دشمنان ما برای به قرآن سوزی روی آورند، تصریح کرد: نتیجه این موضوع نیز برعکس بوده و سبب گرایش بیشتر جهانیان به دین اسلام می‌شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062818459
  • خبرنگار : 50163