چرا شیرآلات شودر یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود

همه ما برای خرید شیرآلات مناسب برای منزل، محیط کار و یا سایر فضاهایی که نیاز به نصب شیر است با چالش های متعددی روبرو خواهیم بود که در راس آنها همیشه کیفیت و تمایز با سایر مدل های موجود در بازار است. از این رو است که همواره در حال جستجو برای بهترین برند هستیم.

به گزارش  ایسنا به نقل از شودرمارکت، ما در این مطلب قرار است شما را با بی رقیب ترین برند شیرآلات در عرصه های مختلف بهتر آشنا کنیم. شیرآلات شودر یکی از مطرح‌ترین و البته خوش‌نام‌ترین برندهای تولید کننده شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در ایران است که در یک دهه اخیر توانسته فاصله فروش، کیفیت و رضایت مشتری را با سایر رقبایش بیشتر کند.

شودر

اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به این برند بیندازیم باید اشاره کرد که شودر در سبد کالایی خود شیرآلات روکار، شیر توکار، شیر الکترونیکی (چشمی)، فلاش تانک، علم دوش حمام، کفشور، حوله خشک کن و سایر شیرهای وابسته به ساختمان را قرار داده است. این برند که بیش از ۳۰ سال عمر دارد علاوه بر بازار داخل صادرات قابل توجهی نیز به خارج از کشور داشته و دارای گواهینامه های معتبری همچون استاندارد، ایزو اروپا و CE می باشد.

این برند با شعار "چون جزئیات مهم است" نکاه ریزبینانه ای به کیفیت محصولات خود در کنار طراحی داشته و علاوه براین تلاش کرده تا تنوع را در محصولات خود ارتقا بخشد.

نگاهی به محصولات شودر

شیرآلات آشپزخانه:

  • شیرآشپزخانه یکی از مهمترین شیرآلات در هر ساختمان است. شیر ظرفشویی شودر دارای ویژگی های قابل توجهی با سایر برندهاست که باعث شده تا مشتریان نگاه دقیقی به این موضوع داشته باشند.
  • طراحی ارگونومی، کیفیت در آبکاری، زیبایی ماندگار، کارکرد بلند مدت به واسطه متریال باکیفیتی همچون کارتریج، پرلاتور و استفاده از فناوری کاهش مصرف آب از مزایای این مدل شیر ساختمانی است.
  • شیرهای آشپزخانه شودر در چهار مدل شیر ثابت، شیر شیلنگدار، شیر تصفیه دار، شیر قابلمه پر کن به مشتریان قابل عرضه است.

شیرآلات توکار شودر:
نسل جدید شیرآلات در سال های اخیر که به انتخاب اول مشتریان بدل شده است شیرتوکار است. شیرتوکار شودر به عنوان گزینه ای بی رقیب برای خریداران محسوب شده و و دلایل زیر سبب بر این موضوع شده است.

به واسطه نصب این نوع شیرآلات در داخل دیوار کیفیت دایورتور و یا مرکزی شیر بسیار حائز اهمیت بوده چرا که در صورت خرابی علاوه بر تعویض قطعات شیر می بایست سطح روی شیر نیز دوباره بازسازی شود، از این رو شودر با دقت در کیفیت قطعات خود توانسته از این جهت مزیت خود را حفط کند، از دیگر مزیت های مهم شیر توکار شودر می توان به طراحی زیبا، مدرن، کلاسیک و با رنگ بندی متنوع در بیش از ۱۰ رنگ با آبکاری میکرون بالا اشاره کرد که دوام و ماندگاری تا حد زیادی بالا برده است.

از بهترین مدل های شیر توکار شودر می توان به مدل های گلوریس، زیگموند، رومر و رومرپلاس، روگن، مارینو، تاین اشاره کرد.

علم دوش حمام شودر:
علم دوش حمام یکی از اجزای مهم و کلیدی در حمام بوده و شودر در کنار شیر حمام خود دست به تولید باکیفیت ترین علم دوش یونیورست حمام نیز زده است که در دو مدل دوکاره و تک کاره قابل عرضه است. از مهمترین مزایای علم دوش شودر می توان به بدنه استیل، رسوب پذیری، ساختار ارگونومیک، جذابیت و زیبایی و تنوع در مدل و رنگ بندی اشاره کرد.

از مدل های علم دوش شودر می توان به گاما، لوبک، بالتیک، بارانیا، گلوریس، بلا، آرکا و مارا اشاره کرد.

فلاش تانک شودر:
همانطور که قبل تر نیز اشاره کردیم شودر در تولید محصولات خود جامع عمل کرده و سعی در آن داشته تا مشتری بتواند خرید یک ست سرویس شیرآلات خود را از بهترین برند با بهترین کیفیت انجام دهد. فلاش تانک که جز کلیدی یک سرویس بهداشتی و توالت محسوب می شود در برند شودر در دو مدل توکار و زمینی تولید شده است. فلاش تانک روکار شودر مدل فارل دارای دو کارکرد طنابی و دکمه ای بوده و دارای مخزن ۶ لیتری است. همچنین در مدل مارگو نیز شما با یک طرح جذاب تر عضلانی روبرو خواهید بود. قابل ذکر است که بدنه فلاش تانک ها از جنس ABS می باشد.

اما در فلاش تانک توکار شودر در دو مدل فلاش تانک زمینی و وال هنگ که مخصوص توالت فرنگی وال هنگ می باشد بی نظیر عمل کرده و یکی از با کیفیت ترین محصولات را به بازار عرضه کرده است. این محصول دارای یک استراکچر مستحکم، بدنه استوار و مکانیزم دقیق است که شما می توانید با بیش از ۱۰ رنگ و مدل کلید فلاش تانک سرویس بهداشتی خود را آذین بخشید.

شیرآلات لوکس شودر:
بی شک اگر در بازار و در فضای اینترنتی همچون سایت معتبر شودرمارکت جستجو کنید و قصد خرید شیرآلات لوکس و منحصر به فرد را داشته باشید گزینه ای به جز شودر برای شما نمایان نخواهد شد. شودر در تولید این نوع محصولات تخصص ویژه ای داشته و محصولاتی را عرضه کرده است که علاوه بر کیفیت و کارایی بی بدیل خواهد بود. از شیرهای لوکس شودر می توان به سری بیزانس، اروپا، مارینو، لوکا، باواریا، گلوریس و تیفانی اشاره کرد.

شودر از نگاه مشتریان

البته بررسی این موضوع کمی دشوار برای خریداران جدید است اما به گواه جشنواره های متعددی که در حوزه بهترین و محبوبب ترین برندها در سال های اخیر برگزار شده است برند شودر به عنوان پیشتاز در این عرصه بوده و البته اگر شما نیز سری به انجمن ها، فروشگاه های معتبر، نظرات خریداران در سایت های معتبری همچون شودرمارکت، شودر بیندازید متوجه کیفیت و ارزش خرید این برند خواهید شد.

شیرآلات شودر را از کجا بخریم

این سوال رابطه مستقیم با نوع خرید، قیمت خرید، اطمینان از اصالت محصول، گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد داشت. البته شیرآلات شودر به واسطه معروف بودن برندش در بسیاری از فروشگاه های معتبر و یا حتی غیر معتبر در فضای فیزیکی و مجازی به فروش می رسد. اما نکته ای که وجود دارد این است که خریداران بهترین روش خرید را چگونه انتخاب کنند و از مزایای مهم آن نیز چگونه بهره مند گردند.

خرید شیر شودر از نمایندگی و عامل فروش معتبر شرکت شودرمارکت که دارای یک شعبه فروش حضوری و یک سایت فروش اینترنتی است می تواند علاوه بر بهره مندی از بالاترین درصد تخفیف، گارانتی و خدمات پس از فروش فعال محصول، امکان خرید اقساطی برای مشتریان و ارسال رایگان را نیز نصیب خریداران کرده و همچنین در سریع ترین زمان محصول را در دسترس خود خواهند داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062818432
  • خبرنگار : 71674