‍فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ‌عنوان کرد

اجرای ۹۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس‌ در ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومین (ع) از اجرای ۹۳ عنوان برنامه و بیش از ۸۰۰ ریزبرنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

سردار سیدصادق حسینی امروز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳،  در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام که در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: امروز شاهد پیشرفت‌های کشور متاثر از مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس هستیم

وی افزود: روزهای پیش‌رو یادآور حماسه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که جنگی توسط استکبار جهانی بر ما تحمیل شد که پایان این جنگ با پیروزی و سرافرازی ملت ایران رقم خورد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تاریخ زرین و الگوی امروز است که میوه آن روز را امروز در صحنه مبارزه با استکبار و رژیم صهیونسیتی شاهد هستیم که رزمندگان غزه از ما الگو گرفتند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام بیان کرد: در غزه یک جمعیت کم با  ایمانی والا از ما الگو گرفتند و در مقابل استکبار ایستادند و با وجود اینکه رژیم صهیونسیتی از هیچ جنایتی دریغ نکرد.

وی گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان و دانشجویان یک ضرورت است تا از آن الگو گرفته و برای خودشان نقشه راه ترسیم کنند.

حسینی با بیان اینکه ۹۳ عنوان برنامه و ۸۲۳ ریزبرنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان ایلام با شعار «در راه فتح قله‌ایم» برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برای استان ایلام برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده و جلسات متعدد در این راستا برگزار شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومین استان ایلام اظهار کرد: حضور در نماز جمعه، رژه نیروهای مسلح، سرکشی از پیشکسوتان، برگزاری یادواره‌های مختلف، اعزام گروه‌های جهادی و تیم های پزشکی، مراسم بزرگداشت روز سرباز، مراسم مهمانی لاله‌ها، میز خدمت، راهیان نور، دیدار با پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا و رزمندگان، نشست‌های مختلف، فضای سازی فرهنگی و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان ایلام برگزار خواهد شد.

وی گفت: حضور امروز نیروهای نظامی و انتظامی در دفتر امام جمعه به‌منزله آمادگی برای مقابله با استکبار جهانی در سایه منویات رهبر انقلاب است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403062818401
  • خبرنگار : 71299