سیاوشی: تحریم کالاهای اسرائیلی تنفر از این رژیم را نشان خواهد داد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم کالاهای اسرائیلی در مرحله اول از نظر روانی حائز اهمیت خواهد بود و جهانیان و به خصوص کشورهای استکبار متوجه وحدت مسلمان حول تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و تنفر این کشورها از خود خواهند شد.

اسماعیل سیاوشی، نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان و لزوم تحریم کالاهای اسرائیلی و مرتبط با آن عنوان کرد: جنایت جدید رژیم صهیونیستی در لبنان بار دیگر لزوم وحدت در جهان اسلام برای مقابله با اقدامات جنایتکارانه این رژیم را نشان داد؛ همان طور که رهبر معظم انقلاب پیشتر به آن اشاره فرمودند، لازم است تا وحدتی جدی میان جهان اسلام و مخصوصا در موضوع تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی به وجود بیاید.

وی ادامه داد:‌ تحریم کالاهای اسرائیلی در مرحله اول از نظر روانی حائز اهمیت خواهد بود و جهانیان و به خصوص کشورهای استکبار متوجه وحدت مسلمان حول تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و تنفر این کشورها از خود خواهند شد. در مرحله دوم قطعا این تحریم‌ها ضربه اقتصادی مهمی بر پیکره رژیم کودک کش اسرائیل وارد خواهد کرد و در این میان کشورهای کمک کننده به اسرائیل مورد تنفر جدی مسلمانان و آزادگان جهان قرار خواهند گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ انتظار داریم دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی کشورمان با استفاده از ابزارهایی همچون کنفرانس اسلامی و دیپلماسی خارجی با تشکیل اتحادی محکم با کشورهای مسلمان و به ویژه محور مقاومت واکنشی درخور به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بدهد. مسلمانان و مردم ایران نیز انتظار دارند تا انتقام اقدامات اسرائیل و به ویژه به شهادت رساندن شهید هنیه در خاک کشورمان داده شود. قطعا اگر پاسخی درخور داده نشود اسرائیل قدم به قدم جلوتر خواهد آمد.

انتهای پیام
 

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403062818385
  • خبرنگار : 71938