برگزاری آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در قالب ۲۰ رشته مهارتی برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار متوسلیان مسئول قرارگاه مهارت آموزی سپاه ثارالله استان کرمان امروز در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت:هدف از برگزاری این مسابقات ارتقا سطح کیفی مهارت‌ها، ایجاد انگیزه و بروز خلاقیت در سربازان است.

مسئول قرارگاه مهارت آموزی سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه بیان کرد: این مسابقات مهارت آموزی در چهار مرحله برگزار شد که در مرحله شهرستانی ۷۵۰ نفر در بین سه یگان سپاه آجا فراجا با هم به رقابت پرداختند که ۱۸۰ نفر از آنها به مرحله استانی و از این ۱۸۰ نفر، ۶۰ نفر آنها به مرحله سازمانی که در ۲۱ مهرماه در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا کردند انشاالله که بتوانند در تهران هم افتخاری برای کرمان باشند و رتبه خوبی را کسب کنند.

طبق اعلام متوسلیان، برای سربازانی که رتبه کسب کرده‌اند، امتیازات و مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است از جمله تعیین محل خدمت با خود سرباز، استخدام در نیروهای مسلح، اعطای کارت آزمونگری و همچنین مشوق‌هایی که مربوط به خدمتشان باشد، داده خواهد شد.

به گفته وی، در این دوره مسابقات مهارت آموزی سپاه در بین ارتش و نیروی انتظامی رتبه اول را کسب کرد و تعداد ۲۰ نفر از سربازان به مرحله سازمانی در تهران راه پیدا کردند امیدواریم رتبه خوبی را برای سپاه کسب کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403062818377
  • خبرنگار : 50189