مفتی اهل سنت لبنان انفجار پیجرها را محکوم کرد

مفتی اهل سنت لبنان با صدور بیانیه‌ای با الفاظ شدیداللحنی حمله رژیم صهیونیستی و انفجار پیجرها که منجر به شهادت شماری از شهروندان و زخمی شدن هزاران تن شد را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، عبداللطیف دریان، مفتی اهل سنت لبنان اعلام کرد: ما این تجاوز صهیونیست‌ها علیه لبنانی‌ها را محکوم می‌کنیم. این حمله صهیونیست‌ها جنایت توصیف شده‌ای است که مقدسات، ارزش‌های انسانی و قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند.

براساس گزارش شبکه المنار، عبداللطیف دریان همچنین تصریح کرد تجاوز علیه هر لبنانی بر تمامی لبنانی‌ها، امنیت و ثبات آنها تأثیر می‌گذارد و همبستگی و همکاری میان لبنانی‌ها یک وظیفه ملی است.

وی در ادامه افزود لبنان درنتیجه این حمله خطرناک، با یک فاجعه ملی دست و پنجه نرم می‌کنند و جامعه جهانی نباید نسبت به این تجاوز چشم‌پوشی کند و بی‌تفاوت بماند.

مفتی اهل سنت لبنان در پایان اظهار داشت: هیچ راهی جز این نداریم که مسیحیان و مسلمانان برای مقابله با اقدامات شرور تمامی کسانی که در کمین ما هستند دست در دست هم متحد و یکپارچه شوند.

بعد از ظهر سه‌شنبه بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم به نام پیجر در لبنان ۱۱ تن شهید و هزاران تن دیگر زخمی شدند. حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسئول این حمله اعلام و تاکید کرد دشمن بهای این تجاوز جنایتکارانه را قطعا خواهد داد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403062818366
  • خبرنگار : 71588