با اشاره به ضرورت تحریم کالاهای صهیونیستی

اخلاقی امیری: مرد و زن هدف حملات رژیم صهیونیستی خواهند بود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان این هشدار را می‌دهد که مرزبندی‌های جنگ را فقط در حوزه نظامی نبینیم و به شکل جدی از هر کالا و تعاملی که به رژیم صهیونیستی می‌رسد، دوری کنیم.

حسنعلی اخلاقی امیری، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با ایسنا درباره جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان و لزوم تحریم کالاهای اسرائیلی و مرتبط با آن عنوان کرد: جنایتی که در دیروز در لبنان توسط رژیم صهیونیستی انجام شد بار دیگر نشان داد خوی این رژیم بر جنایات و خونریزی است و نوع مخاطب برای او فرق نمی‌کند. یعنی چه رزمنده و غیر رزمنده و چه مرد و چه زن هدف حملات این رژیم ظالم خواهند بود.

وی ادامه داد: استفاده از ابزار الکترونیکی به عنوان سلاح و هدف قرار دادن مردم عادی قطعا امری ضد انسانی حساب می‌شود و کسی این را نمیپسندد. اما حمله الکترونیکی دیروز اسرائیل در لبنان این نکته ای را برای ما ثابت می‌کند که امروز جنگ حق و باطل در همه ابزارها خود را نشان می‌دهد و فقط در حوزه نظامی نباید وارد جنگ شد؛ بنابراین وقتی باطل با تمام قوا آمده است  جبهه حق نیز باید عرصه میدان نبرد را فقط در موشک وسلاح نبیند و کل جهان اسلام مراقبت کند و بداند که میدان جنگ به همه میدان‌ها کشیده شده است.

اخلاقی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از هر ابزار و حربه ای برای مقابله با مسلمانان و مستضعفان جهانی استفاده می‌کند. بنابراین جهان اسلام و دشمنان اسرائیل نیز کالاهای رژیم صهیونسیتی را باید همچون کالاهایی نظامی ببینند. پس تحریم کالاهای مرتبط با رژیم صهیونسیتی جدی است و دوستان ما در لبنان باید مراقبت بیشتری کنند و از کالاهایی که به هر طریق با این رژیم ارتباط دارند، دوری کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: در حوزه اقتصادی تعامل ایران و جهان اسلام با دنیا وقتی سر نخ کالایی به دشمنان ما و رژیم صهیونسیتی می‌رسد باید به شکل جدی این تعامل و ارتباط را قطع کنیم و کالای مورد نظر را تحریم کنیم.  بنابراین جنایت اخیر اسرائیل در لبنان این هشدار را می‌دهد که مرزبندی های جنگ را فقط در حوزه نظامی نبینیم و به شکل جدی از هر کالا و تعاملی که به رژیم صهیونیستی می‌رسد، دوری کنیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403062818337
  • خبرنگار : 71938

برچسب‌ها