آمادگی ۱۴۰۰ خودرو برای سرویس مدارس شهر همدان

دبیر کارگروه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از افزایش ۳۵ درصدی هزینه سرویس مدارس نسبت به سال گذشته خبر داد و پیش‌بینی کرد امسال حدود ۱۴۰۰ خودرو شخصی، ون و مینی‌بوس در سطح شهر همدان در حوزه حمل و نقل دانش‌آموزان فعالیت کنند.

سیدعلی موسوی دلجو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با تاکید بر اینکه هزینه سرویس مدارس بر اساس پیمایش و کیلومتر مشخص می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته ۹۰۰ خودرو و ۳۰ مینی بوس بعنوان سرویس مدارس در سطح شهر فعالیت می کردند که پیش‌بینی می‌شود این عدد امسال به ۱۴۰۰ خودرو افزایش یابد.

موسوی دلجو تاکید کرد: یکی از الزاماتی که امسال برای سرویس‌های مدارس در نظر گرفتیم لزوم داشتن پروانه و برچسب حمل و نقل از شهرداری همدان است و خودروها با مراجعه به شرکت‌های حمل و نقل می‌توانند پروانه و برچسب را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌های حمل و نقل از ۵ شرکت در سال گذشته امسال به ۱۱ شرکت رسیده است، گفت: تمامی خودروهای ون، شخصی، سواری و تاکسی می‌توانند به این شرکت‌ها مراجعه و بعنوان سرویس مدارس فعالیت کنند.

دبیر کارگروه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با تاکید بر اینکه خودروهای سواری شخصی بیشترین آمار سرویس مدارس را دارند و بیشتر رانندگان مراجعه کننده خانم‌ها هستند، افزود: والدین دانش‌آموزان می‌توانند هر گونه تخلف سرویس مدرسه را به شماره ۳۰۰۰۰۵۵۵ پیامک کنند یا از طریق شماره ۰۸۱۳۴۲۳۰۲۰۴ یا سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403062818210
  • خبرنگار : 50416