سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی فارس خبر داد:

رونمایی از ۹ پروژه گردشگری و سامانه جامع گردشگری سلامت در فارس

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در تشریح برنامه‌های هفته گردشگری، از رونمایی از ۹ پروژه گردشگری بخش خصوصی و رونمایی از سامانه جامع گردشگری سلامت در این استان خبر داد.

محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به در پیش‌رو بودن هفته گردشگری، برخی از برنامه‌های این ایام را برشمرد و بیان کرد: به مناسبت هفته گردشگری که پنجم تا یازدهم مهر ماه است، برنامه‌های متنوعی در دستور کار قرار دارد.

وی از اعلام یک فراخوان عکاسی به عنوان پیش رویداد جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای جهت عکاسی از آثار و جاذبه‌های گردشگری استان فارس خبر داد و افزود: یک مرحله از این فراخوان در محل پلکان شرقی کاخ آپادانای تخت جمشید به عنوان نمادی از هدیه آوران، صلح و دوستی در بین ملت‌های جهان برگزار می‌شود، این فراخوان عکاسی برای نوجوانان، جوانان و دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی ادامه داد: به دلیل همزمانی هفته گردشگری با هفته دفاع مقدس، در این هفته ابتدا به زیارت قبور شهدای گمنام خواهیم رفت و در ادامه افتتاح ۹ پروژه گردشگری در بخش‌های خصوصی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه برنامه راهنمای گردشگری سلامت از طریق انجمن گردشگری و سلامت استان آماده شده است، گفت: از این برنامه در هفته گردشگری رونمایی خواهد شد.

ضیایی تصریح کرد: یک ارتباط خوبی با بسیج سپاه داشتیم که شروع هفته گردشگری را با حضور دانش‌آموزان در اماکن گردشگری و در ادامه آن حضور فعالان گردشگری در مدارس استان را خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062818188
  • خبرنگار : 50976