در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شد

کاربردی شدن نرم‌افزار یکپارچه بومی در سازمان‌های دولتی با قابلیت انجام سریع عملیات

نرم‌افزار یکپارچه برنامه‌ریزی منابع انسانی سازمان توسعه داده شده از سوی مهندسان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان، علاوه بر بخش‌های خصوصی در شرکت‌های دولتی نیز به بهره‌برداری رسید و به گفته آنها این نرم‌افزار عملیات پشتیبانی را سریع و چابک کرده و با توجه به تحت وب بودن آن، به راحتی سیستم به روز رسانی می‌شود، بدون آنکه در روند جاری کاربران وقفه‌ای ایجاد شود.

محسن لطیفی، مدیر عامل این شرکت‌ دانش‌بنیان در گفت‌وگو با ایسنا، یکی از محصولات تولیدی این شرکت را نرم‌افزار یکپارچه ERP به عنوان نرم ‌افزار برنامه‌ریزی منابع انسانی سازمان‌ها دانست و گفت: این نرم‌افزار برای صنایع تولیدی و شرکت‌های ارائه خدمات می‌تواند کاربرد داشته باشد.

وی افزود: با بهره‌گیری از توانمندی‌های این نرم‌افزار می‌توانیم کلیه فرآیندهای سازمان‌ها و شرکت‌ها را در حوزه منابع انسانی، تامین زنجیره تامین، مهندسی و تولید، فروش و مالی مکانیزه کنیم.

لطیفی با بیان اینکه این نرم‌افزار تجاری‌سازی شده است، اظهار کرد: در صنایع قطعه‌سازی خودرو، صنعت فولاد، پتروشیمی، برق، مخابرات و الکترونیک و همچنین برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دولتی نیز از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند.

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات ایران از جمله مشتریان این محصول است که سیستم زنجیره تامین را به صورت یکپارچه، پیاده‌سازی کردیم.

وی با بیان اینکه کاربرد نرم‌افزارهای یکپارچه ERP سابقه طولانی ندارد، گفت: این نرم‌افزار تاکنون چند نسل را طی کرده تا به این بلوغ برسد و سیستم جامع برنامه‌ریزی منابع سازمان بهینه ما، سه گروه از فرآیندها را پوشش داده و سیستم‌های لازم برای انجام عملیات آنها را مهیا می‌کند که این فرآیندها شامل «فرآیندهای عملیاتی»، «فرآیندهای مدیریتی» و «فرآیندهای پشتیبانی» می‌شود.

به گفته وی، این نرم‌افزار در بخش فرآیندهای عملیاتی، خدماتی در حوزه‌های مهندسی، خرید و تدارکات، فروش، تولید و حمل و تحویل و در حوزه فرآیندهای مدیریتی خدماتی شامل فرآیندهای برنامه‌ریزی سفارشات مشتری و برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای عملیات را ارائه می‌دهد.

لطیفی خاطر نشان کرد: خدمات نرم‌افزار ERP ما در بخش فرآیندهای پشتیبانی شامل فرآیندهای مالی و فرآیندهای منابع انسانی است.

وی تاکید کرد: این نرم‌افزار به گونه‌ای آماده شده است که در هنگام پیاده‌سازی بر اساس اطلاعات و نیاز مشتری برنامه‌ریزی می‌شوند و تا آنجا که مشکلی در اجرای فرآیندها پیش نیاید، بر اساس نیاز مشتری سفارش‌سازی خواهد شد.

به گفته وی، «امکان برنامه‌ریزی منابع اصلی سازمان شامل کالا و مواد، سرمایه انسانی، پول و ماشین‌آلات»، «امکان بهبود مستمر فرآیندهای سازمان و ضمانت اجرایی آن»، «افزایش سرعت دیتابیس مشترک برای کلیه ماژول‌ها و طراحی یکپارچه سیستم» از مزایای این سیستم جامع برنامه‌ریزی منابع سازمانی است.

لطیفی با بیان اینکه این نرم‌افزار تحت وب طراحی شده است، گفت: از این رو کاربر بدون محدودیت جغرافیایی از هر نقطه دلخواه قادر به انجام کارهای روزمره خود با استفاده از این نرم‌افزار خواهد بود.

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، پشتیبانی چابک و سرعت به‌روزرسانی را از دیگر مزایای این نرم‌افزار یکپارچه سازمان عنوان کرد و یادآور شد: هسته و زیر ساخت قدرتمند این نرم‌افزار، عملیات پشتیبانی را سریع و چابک کرده است و با توجه به تحت وب بودن نرم‌افزار، به راحتی سیستم به روز رسانی می‌شود، بدون آنکه در روند جاری کاربران وقفه‌ای ایجاد شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403062818170
  • خبرنگار : 30057