معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

اول مهر ۱۴۰۳ آغاز کلاس‌های آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اول مهر ۱۴۰۳ آغاز نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در دانشگاه محقق اردبیلی خواهد بود.

قادر قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن آرزوی موفقیت برای اساتید و دانشجویان در سال تحصیلی جدید با بیان اینکه اول مهر ۱۴۰۳ آغاز نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در دانشگاه محقق اردبیلی خواهد بود، گفت: برای دانشجویان کارشناسی ورودی جدید نیز بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری، مدارک لازم و برنامه زمانی ثبت‌نام در سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام غیرحضوری(اینترنتی) دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری در دو بازه ۵ تا ۱۰ و ۱۷ تا ۲۰ شهریور انجام شده است، افزود: زمان تحویل مدارک دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری ورودی جدید به آموزش دانشکده‌ها نیز از روز یکشنبه اول مهر آغاز و تا روز چهارشنبه ۴ مهر ادامه خواهد داشت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه انتخاب واحد دانشجویان نیز ۲۴ شهریور آغاز و تا ۲۸ شهریور ادامه دارد، افزود: حذف و اضافه اینترنتی نیز هفتم و هشتم مهر ماه انجام خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه ۲۰ دی ماه سالجاری زمان پایان کلاس‌های آموزشی نیمسال اول خواهد بود، خاطرنشان کرد: ۱۰ تا ۲۱ دی ماه دانشجویان می‌توانند از طریق سیستم گلستان نسبت به ارزشیابی اساتید اقدام نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشجویان برای حضور در امتحانات پایان نیمسال می‌توانند از ۱۷ لغایت ۲۱ دی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند، گفت: زمان امتحانات پایان نیمسال نیز ۲۲ دی ماه لغایت ۱۰ بهمن خواهد بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403062818091
  • خبرنگار : 30058