استاندار مرکزی:

جهاددانشگاهی یک هسته قوی علمی در کشور است

استاندار مرکزی، جهاددانشگاهی را یک هسته قوی علمی در سطح کشور دانست و افزود: این نهاد در چند دهه فعالیت خود، با انگیزه فراوان به حوزه علم و پژوهش و فرهنگ کشور وارد شده است.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی شامگاه گذشته، ۲۷ شهریورماه در دیدار با دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی، تحقق باورهای علمی کشور در جهاد دانشگاهی را از دستاوردهای این نهاد عنوان کرد و گفت: برآیند فعالیت‌های جهاددانشگاهی از همان ابتدای انقلاب یک برآیند علمی و تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: این نهاد با بهره‌گیری و جذب اعضای هیات علمی و نخبگان، در حوزه‌های علمی و تحقیقاتی در بخش‌های مورد نیاز تحقیقاتی کشور اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

مخلص الائمه، جهاددانشگاهی را یک هسته قوی علمی در سطح کشور دانست و افزود: این نهاد در چند دهه فعالیت خود، با انگیزه فراوان به حوزه علم و پژوهش و فرهنگ کشور وارد شده است.

حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی نیز در این دیدار با تاکید بر آمادگی کامل این مجموعه برای خدمت در مسیر توسعه استان مرکزی گفت: جهاددانشگاهی از ابتدای تاسیس خود همواره در کنار نظام و انقلاب بوده و با تشخیص به موقع مسائل کشور توانسته به نهادی موثر در حوزه‌های مختلف تبدیل شود.

وی اضافه کرد: ماموریت جهاددانشگاهی از ابتدای تاسیس تاکنون، الگوسازی توان کشور در شاخص های توسعه فرهنگی و علمی و فناوری بوده است.

رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌ های توسعه و اقتصاد دانش بنیان در بخش مختلف پزشکی، فنی و مهندسی، فرهنگی و اجتماعی در جهاد دانشگاهی افزود: این مجموعه به بحث آموزش مرتبط با پژوهش نیز ورود پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، محسن مرادی رئیس  جهاددانشگاهی استان نیز به تشریح دستاوردهای این واحد در حوزه‌های مختلف و جهت دهی فعالیت‌های آن در راستای مسائل اساسی استان پرداخت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403062818085
  • خبرنگار :