یک مسئول حوزه‌های علمیه کشور:

تداوم جنایات رژیم صهیونیستی نتیجه کامل نبودن وحدت مسلمانان است

مدیرکل تبلیغ بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت میان مسلمانان، گفت: اگر امروز همچنان رژیم صهیونیستی دست به جنایات خود می‌زند به دلیل کامل نبودن وحدت میان مسلمانان است.

سیدجعفر موسوی زاده در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: امام خمینی (ره)، در برابر مخالفان اسلام، هفته وحدت را نامگذاری کردند. این وحدت به معنای، یکپارچگی تمامی مذاهب اسلامی اعم از شیعه، سنی، چند امامی و... است. همه این مذاهب مشترکاتی از جمله یک پیامبر، یک قبله و یک کعبه دارند. این مشترکات می‌تواند مسلمانان را دور هم جمع کند و به وحدت قوی در برابر دشمنان اسلام برساند.

وی ادامه داد: امروزه، استکبار جهانی با ایجاد تفرقه میان مسلمانان، جنایات عظیمی مرتکب شده و کشتار زنان و کودکان در غزه نمونه‌ای از این جنایات است. به گفته امام خمینی (ره)، اگر همه مسلمانان هر کدام یک سطل آب بر اسرائیل بریزد، اسرائیل از بین خواهد رفت.

مدیرکل تبلیغ بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور گفت: اگر امروز همچنان رژیم صهیونیستی دست به جنایات خود می‌زند به دلیل کامل نبودن وحدت میان مسلمانان است.

موسوی زاده گفت: در فلسطین، برادران اهل سنت هستند ولی ما از آن‌ها دفاع می‌کنیم. اسماعیل هنیه به شهادت می‌رسد اما نماز میت را ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری بر ایشان می‌خوانند و بعد در قطر توسط اهل سنت تشیع می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی در میان شیعه و اهل سنت دیده می‌شوند که جیره‌خوار استکبار هستند. از انگلیس و دیگر کشورها هزاران دلار دریافت می‌کنند تا این وحدت را بر هم بزنند. اگر وحدت به هم بخورد اسلام و مسلمان تضعیف می‌شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062818032
  • خبرنگار : 50300