تداوم جشن عاطفه‌ها تا ۷ مهر/ راه‌های مشارکت در این جشن

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از برگزاری جشن عاطفه‌ها در این استان به مدت دو هفته خبر داد.

«ناصر مرادی پویانی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعبام این خبر اظهار کرد: این جشن از ۲۲ شهریور آغاز شده و تا هفتم مهرماه که زنگ عاطفه‌ها در مدارس نواخته می‌شود، تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف جشن عاطفه‌ها کمک به دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت است، تاکید کرد: هدف از این برنامه‌ این است که در آستانه‌ی بازگشایی مدارس و ماه مهر، هیچ دانش‌آموزی به خاطر مشکلات مالی و نداشتن لوازم تحصیلی از درس و مدرسه محروم نشود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به آیین زنگ عاطفه ها که در ۷ مهر با مشارکت کمیته امداد و آموزش و پرورش در سطح مدارس استان برگزار می شود، گفت: همه‌ی کمک هایی که در مدارس استان جمع‌آوری می‌شود برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند در اختیار همان مدارس قرار می گیرد.

مرادی با اشاره به راه‌های مشارکت مردم نوع دوست استان در جشن عاطفه‌ها، گفت:علاوه بر دفاتر کمیته امداد و پایگاه های سطح شهر شماره کارت: ۰۳۵۴ ۵۰۰۳ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷  ، شماره گیری کد دستوری  # ۰۸۴*۱*۸۸۷۷* و تحویل هدایای کالایی به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و با مشارکت و همکاری ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان ایلام از راههای مشارکت در این جشن دوهفته ای است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403062818031
  • خبرنگار : 50126