شهردار ابهر:

ابهر مهیای استقبال از مهر می‌شود

شهردار ابهر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس تمام تلاش شهرداری بر این است که مهری باشکوه برای دانش‌آموزان رقم زده شود.

عباس‌رضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه آغاز فصل پاییز یادآور رورهای شیرین مدرسه و  شوق و ذوق دوران کودکی بدای بازگشایی مدارس است، اظهار کرد: با توجه پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، فضای شهر بخصوص معابر منتهی به مدارس و به اینکه خاطره این روز در اذهان دانش‌آموزان ماندگار است، شهرداری ابهر نیز تمام همت خود را برای رقم زدن مهری باشکوه برای دانش‌آموزان به کار خواهد بست.

وی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد همه اقدامات و فعالیت‌های شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در طرح استقبال از مهر به گونه‌ای باشد که آمادگی شهر برای بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان، والدین و شهروندان در شهر نمود داشته باشد.

شهردار ابهر بر ضرورت نصب علائم ترافیکی و خط‌کشی معابر اطراف مدارس تاکید کرد و گفت: حوزه حمل و نقل شهری نیز باید نسبت به نظم بخشیدن و ساماندهی تاکسی‌ها و ون‌هایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت می‌کنند، اقدامات لازم را انجام دهد و چنانچه کمبودی احساس می‌شود در کمترین زمان ممکن باید برطرف شود.

حیدری به فضاسازی و زیباسازی اطراف مدارس سطح شهر اشاره کرد و افزود: مدیران مناطق در بحث پاکسازی و نخاله‌برداری اطراف مدارس اقدامات لازم را باید با محوریت معاونت خدمات شهری در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: دانش‌آموزان سرمایه‌های گران‌قدر و تأثیرگذار برای آینده این شهر هستند و در جهت آرامش و آسایش آن‌ها طرحی با نام استقبال از مهر با سرفصل‌ها و موضوعات زیباسازی، بهسازی و مناسب‌سازی معابر و فضاهای شهری اطراف مدارس سطح شهر، با رفع ایرادات احتمالی فضای شهری، لکه‌گیری آسفالت معابر، خط‌کشی معابر، نصب و تعویض علائم و تابلوهای ترافیکی توسط شهردادی انجام خواهد شد.

شهردار ابهر با اشاره به دیگر اقداماتی که تا پیش از شروع مهر به مدیران نواحی تاکید شده است، تصریح کرد: ساماندهی کارگاه‌های پروژه‌های عمرانی نزدیک مسیر مدارس و ساماندهی امور تأسیسات شهری در فضاهای شهری اطراف و منتهی به مسیر مدارس، ترمیم مبلمان شهری و پاک‌سازی کانال‌های محل عبور آب در جهت ایمنی دانش‌آموختگان نیز از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری بویژه در ایام بازگشایی مدارس انجام می‌دهد و امید است با آمادگی کامل به استقبال مهر پرمهر برویم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062818030
  • خبرنگار : 50163