مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد

نقاشی ۶۹ دیوار مدارس تهران/ رونمایی از سه سردیس مفاخر ایرانی و اجرای پویش «سلام به آینده» در مهرماه

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: همزمان با نزدیک شدن به ماه مهرماه، ماه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید سازمان زیباسازی پایتخت را آماده استقبال شکوهمند از این ماه می‌کند.

مهدی مذهبی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران ویژه بازگشایی مدارس گفت: همزمان با نزدیک شدن به ماه مهر، ماه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، سازمان زیباسازی شهر تهران با اقداماتی از قبیل دیوارنگاری مدارس، کمپین‌ اکران فرهنگی برای شروع سال تحصیلی جدید، رونمایی از آثار حجمی، نصب و جانمایی نیمکت و سطل‌های زباله مناسب‌سازی شده ویژه توان یابان به استقبال اول مهرماه می‌رود.

وی افزود: نقاشی ۶۹ دیوار مدارس تهران که بخشی از معماری شهری و بخش مهمی از نمای شهر و هویت پایتخت هستند در قالب فراخوان «نقش مهر» با محوریت شاعرانگی، روایت گری، تخیل و هویت ملی و بومی، یکی از مهمترین فعالیت‌های سازمان زیباسازی در ابتدای مهرماه خواهد بود.

مذهبی ادامه داد: همچنین در حوزه مجسمه‌های شهری، از سه سردیس مفاخر ایرانی از جمله شهید مرتضی مطهری، توران میرهادی و علی‌اکبر صادقی در این ماه رونمایی خواهد شد. از سوی دیگر پویش فرهنگی «سلام به آینده» با محوریت امید به آینده کشور از طریق علم‌آموزی کودکان این مرز و بوم نیز کمپین تبلیغات فرهنگی است که سازمان زیباسازی برای استقبال از مهرماه در بیلبوردهای شهری پایتخت اجرا می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تأکید کرد: از دیگر اقدامات مهم سازمان زیباسازی برای استقبال از مهرماه نیز تجهیز اطراف بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، کودکان مفید، ساسان، رسول اکرم(ص) و حضرت رسول(ص) به وسیله ۲۴ نیمکت و ۱۲ سطل زباله مناسب‌سازی شده ویژه توان یابان با هماهنگی و نظارت امور مناطق سازمان زیباسازی است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403062818029
  • خبرنگار : 71505