فرماندار ابهر:

تسهیلات اشتغال باید به متقاضیان واقعی پرداخت شود

فرماندار ابهر گفت: تسهیلات اشتغال باید به کسانی پرداخت شود که واقعا متقاضی ایجاد شغل هستند.

احمد ذوالقدر امروز (چهارشنبه ۲۸ شهریورماه) در جلسه کمیته رصد اشتغال شهرستان ابهر با بیان اینکه باید جلسات کمیته اشتغال با شورای بانک‌ها حتما به صورت مشترک برگزار شود، اظهار کرد: این امر منجر به پیگیری بهتر مسائل مربوط به این حوزه به ویژه در حوزه مشکلات بانکی می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث اشتغال ابهر به نسبت شهرستان‌های دیگر وضعیت بهتری دارد، تصریح کرد: این موضوع نباید دلیلی بر این باشد که در انجام کارهای مربوط به این حوزه کوتاهی کنیم و در این مسیر دستگاه‌ها حتی پس از رسیدن به تعهد اشتغال نیز باید تلاش بیشتری برای دستیابی به وضعیت مطلوب انجام دهند.

ذوالقدر با توضیح اینکه پایه تصمیم‌گیری در سیاست‌گذاری‌ها بر اساس کارهای انجام شده است، توضیح داد: با توجه به همین موضوع باید تلاش شود آمارها بدون مغایرت و بر اساس مستندات باشد تا تصمیم‌گیری‌ها منتج به نتیجه شود.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه باید همت جدی برای جذب وام‌های تبصره ۲ در شهرستان که به شهرستان ابلاغ خواهد شد وجود داشته باشد، افزود: علاوه بر جذب وام‌ها باید این تسهیلات به کسانی ارائه شود که واقعا به دنبال ایجاد اشتغال باشند که این موضوع بسیار مهم است.

ذوالقدر با توضیح اینکه بحث نظارت بر اشتغال‌ها نیز باید جدی گرفته شده و بر اساس دستورالعمل‌ها باشد، افزود: نباید اجازه داد تسهیلات اشتغال از مسیر خود منحرف شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062818025
  • خبرنگار : 50163