آشوبی: داور در اخراج نصرتی سختگیرانه عمل کرد

مربی مس‌سونگون ورزقان می‌گوید داور می‌توانست به جای اخراج محمد نصرتی شرایط را بهتر مدیریت کند.

فرزاد آشوبی، پس از تساوی مس‌سونگون ورزقان و شهر راز شیراز اظهار کرد: فکر میکنم در این بازی به آنچه که استحقاق داشتیم نرسیدیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی روی یک اشتباه که بار ها تاکید شده بود گل خوردیم. به هر حال این هم بخشی از فوتبال است.

او ادامه داد: البته باز هم نیمه دوم خیلی خوبی داشتیم. حتی در شرایط ۱۰ نفره هم شکل تیمی رضایت بخشی داشتیم. از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. انتظارمان بیشتر است اما نمی‌توانیم رضایت‌مان را کتمان کنیم.

مربی مس سونگون ورزقان گفت: معتقدم می‌توانستیم بازی را با هوشیاری با پیروزی پشت سر بگذاریم اما با برد را با مساوی عوض کردیم.

او در رابطه با اخراج محمد نصرتی (سرمربی مس سونگون) گفت: آقای نصرتی چیز خاصی نگفت که مفهوم اخراج داشته باشد. فکر می‌کنم داور سختگیرانه عمل کرد و می‌توانست با نگاه بهتری این موضوع را مدیریت کند. به هر حال این موضوع ما را اذیت کرد و ۲۵ تا ۳۰ دقیقه انتهای بازی را هم ۱۰ نفره بازی کردیم. صحنه اخراج بازیکن ما، درست بود، اما کار این بازیکن هم علی رغم خطا انجام شده، ارزشمند بود.

به گزارش ایسنا، مربی مس‌سونگون ورزقان بیان کرد: تغییرات مثبتی نسبت به بازی اول در روش بازی، عملکرد و شرایط بازیکنان مان مشاهده کردیم و از این بابت امیدوار شدیم. اما خب جای افسوس است که دوبار پیش افتادیم و نبردیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062717963
  • خبرنگار : 50589