سرمربی شهر راز:

در شیراز تبعیض زیادی بین تیم‌ها قائل هستند

سرمربی شهر راز شیراز گفت: متاسفانه در استان فارس تبعیض زیادی بین تیم‌ها قائل هستند.

ستار زارع، پس از تساوی تیمش مقابل مس سونگون ورزقان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود و می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. با این حال متاسفانه آن طور که ما می‌خواستیم پیش نرفت. می‌توانستیم برنده بازی شویم اما متاسفانه این سه امتیاز را از دست دادیم. باید نقاط ضعف مان را پوشش داده و به فکر بازی آینده‌مان باشیم.

او ادامه داد: به بچه های تیم مان که زحمت کشیدند خسته نباشید می‌گویم. تیم ما فعلا خیلی کار دارد. به بازیکنان جدید نیاز داریم که بتوانند به تیم کمک کنند. قطعا به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت هستیم تا بتوانند در ادامه روند فرسایشی لیگ به ما کمک کنند.

سرمربی شهر راز درباره اینکه تیمش توانست دوبار در این بازی کامبک بزند گفت: آنالیز خوبی را از حریفان داریم و در طول هفته مطابق آنالیز انجام شده کار می‌کنیم. گل‌هایی که خوردیم روی اشتباهات فردی بود و بازیکنان ما در برخی از صحنه ها تمرکز لازم را نداشتند. انشاالله نتیجه تمرکز و تمرین بیشتر را خواهیم دید.

زارع درباره اینکه شهر راز در اختیار استانداری فارس قرار گرفته است گفت: مشکلات زیاد هستند. متاسفانه در فارس تبعیض زیادی بین تیم ها قائل هستند. امیدوارم تدابیری انجام شود که این تیم در این استان و نماینده مردم خوب شیراز بماند.

به گزارش ایسنا، سرمربی شهر راز گفت: کار سخت است و تیم خصوصی است. باید این تبعیض ها از طرف، شهرداری، شورای شهر و استانداری محترم فارس و بقیه آقایان که نمی‌خواهم اسم‌شان را بیاورم، کنار گذاشته شود. این تیم متعلق به مردم شیراز است. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانیم این تیم را در فارس حفظ کنیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062717960
  • خبرنگار : 50589