استاندار گیلان:

کارکنان اورژانس در خط مقدم خدمات‌رسانی به بیماران هستند

استاندار گیلان با اشاره به نقش حیاتی کارکنان فوریت‌های پزشکی در نجات جان انسان‌ها، گفت: کارکنان اورژانس با تلاش شبانه‌روزی و فداکاری در خط مقدم خدمات‌رسانی به بیماران و مصدومان حوادث هستند.

اسدالله عباسی عصر امروز، ۲۷ شهریورماه در حاشیه بازدید از مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی گیلان و قدردانی از نیروهای این مرکز، اظهار کرد: نقش و جایگاه نیروهای فوریت‌های پزشکی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های خدمات درمانی برای خدمات‌رسانی به موقع و موثر به بیماران و مصدومان حوادث بر کسی پوشیده نیست.

وی با تبریک روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی، اضافه کرد: این روز فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های ارزشمند کادر اورژانس و فوریت‌های پزشکی است که شبانه‌روز برای خدمات‌رسانی به مصدومان حوادث و سایر بیماران پای کار هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: نیروهای فوریت‌های پزشکی در حساس‌ترین زمان به یاری بیماران و مصدومان حوادث می‌شتابند؛ از اینرو کارشان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

عباسی با بیان اینکه کار نیروهای اورژانس با اهمیت، حساس و ظریف است، اضافه کرد: هنگامی که شهروندان در آرامش و آسایش به سر می‌برند، نیروهای اورژانس با از خودگذشتگی برای خدمات‌رسانی به مردم بیدار هستند.

وی ضمن قدردانی از رئیس و نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: نیروهای مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان در آتش‌سوزی بیمارستان قائم(عج) رشت عملکرد سریع و به موقعی داشتند و به خوبی خدمات‌رسانی کردند که قدردان آنان هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اورژانس بانوان در رشت، گفت: فعالیت این پایگاه کار مهم و ابتکاری خوب از سوی مسئولان مرکز اورژانس پیش بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گیلان است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403062717932
  • خبرنگار :