مربی تیم بعثت کرمانشاه:

تیم گردن کلفتی را برای حضور در لیگ بسته‌ایم

مربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به قدرت‌نمایی تیمش در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اشاره کرد و گفت: تیم جاندار و گردن کلفتی را برای حضور در لیگ بسته‌ایم.

محمد میرترابی، شامگاه امروز(۲۷ شهریور) پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر نفت و گاز گچساران در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در نشستی خبری، این دیدار را سخت توصیف کرد و افزود: تیم نفت و گاز گچساران هفته قبل در بازی خانگی خود تیم شهرداری نوشهر را با شکست بدرقه کرده بود، برای همین با روحیه زیادی به کرمانشاه آمده بودند. 

وی افزود: تیم حریف، تیمی سخت کوش بود که در تمام ۹۰ دقیقه بازی دوندگی زیادی را از خود نشان دادند. 

مربی تیم بعثت کرمانشاه به گل زودهنگام تیمش در دقیقه دوم این دیدار اشاره کرد و گفت: هرچند اولین گل را در  همان دقایق ابتدایی به ثمر رساندیم، اما تلاش شد تا بازی را به خوبی مدیریت کنیم و از طریق ضربات ایستگاهی توانستیم به نتیجه برسیم. البته چند موقعیت خوب را نیز از دست دادیم. 

وی با بیان اینکه تیم بعثت امسال بهترین مهاجمان را در اختیار گرفته، عنوان کرد: مهاجمانی که داریم عموما از بهترین‌های لیگ دسته اول و بعضا لیگ برتر هستند. 

میرترابی تاکید کرد: برای حضور در مسابقات لیگ امسال تیم جاندار و گردن کلفتی را بسته‌ایم‌. 

وی به حضور پرشور هواداران کرمانشاهی روی سکوهای استادیوم آزادی در این دیدار اشاره کرد و گفت: از شوق و ذوق روی سکوها لذت بردم و امیدوارم در ادامه لیگ بگونه‌ای عمل کنیم که دل هواداران را شاد کنیم. 

مربی تیم بعثت ‌کرمانشاه در پایان درخصوص میزبانی استادیوم آزادی از این دیدار و گلایه‌های سرمربی تیم حریف در خصوص آن نیز عنوان کرد:  استان برای آماده سازی این استادیوم تلاش کرده‌اند و قطعا در ادامه لیگ شرایط آن بهتر خواهد شد. 

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062717921
  • خبرنگار : 50184