مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه ورزش و جوانان خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه ورزش و جوانان استان خبرداد.

حمید بنی تمیم امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر ایران اسلامی اظهارکرد: امسال با شعار «در راه فتح قله ایم» بیش از ۲۰۰ رویداد فرهنگی ورزشی در سطح استان خوزستان برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: خوزستان خط مقدم پایداری و مجاهدت رزمندگان اسلام بوده است و جامعه ورزش خوزستان با تقدیم شهیدان بسیاری، صفحه ماندگاری از حماسه و غیرت ملت ایران را رقم زد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس، ادامه داد: از شاخص ترین برنامه های این هفته آیین تجلیل از مدال آوران، مربیان و داوران آسیایی و جهانی استان خوزستان است که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار خواهد شد. در این آیین برای سومین سال پیاپی از بیش از ۵۰ ورزشکار، مربی و داور آسیایی و جهانی استان‌ خوزستان تجلیل می‌شود.

او عنوان کرد: همچنین همزمان با برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی خوزستان، از چند خانواده شهید شاخص ورزشکار استان تجلیل خواهد شد.

بنی‌تمیم با اشاره به سایر برنامه های این هفته از سوی این اداره کل، گفت: عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از خانواده ایثارگر، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی ویژه پرسنل ورزش و جوانان و برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس از دیگر رویدادهای این مناسب است.

او در پایان ضمن اشاره به همزمانی میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق (ع) با هفته دفاع مقدس و تبریک این اعیاد فرخنده، افزود: همچنین جشن روز ولادت حضرت رسول (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) با حضور پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062717877
  • خبرنگار : 50228