بازداشت سارقان سیم و کابل در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی کلانتری ۲۵ کندرود تبریز در حین گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، به ۲نفر که در حال قطع کردن کابل تیر برق بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارقان را شناسایی کنند که متهمان یک زن و یک مرد بودند و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تشریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به بزه ارتکابی اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به پنج فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان تبریز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس، سریعاً با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باند سارقان در ملکان با ۳۱ فقره سرقت متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از دستگیری اعضای باند سارقان و کشف ۳۱ فقره سرقت اماکن خصوصی و موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ عادل ولیزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی اماکن خصوصی و موتورسیکلت در معابر عمومی شهرستان ملکان در یک ماه اخیر، موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیسی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملکان سرنخ هایی از اعضای باند سارقان به دست آمد.

وی مطرح کرد: با تلاش شبانه‌روزی عوامل پلیس آگاهی شهرستان هر سه نفر از سارقان پس از اخذ نیابت قضائی طی چند عملیات دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان ادامه داد: سارقان در تحقیقات به عمل آمده به ۳۱ فقره سرقت در حوزه استحفاظی شهرستان ملکان اعتراف کردند که در ادامه با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی در پایان با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان بیان کرد: مبارزه با سرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است و فرماندهی انتظامی شهرستان ملکان با بکارگیری حداکثر توان در این راه تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است.

دستگیری سارق و کشف ۵ فقره سرقت در هریس

فرمانده انتظامی هریس از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو و کشف ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامحسین زاهد در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح کرد: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از لوازم جانبی خودرو در شهرستان هریس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیس موفق شدند یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم اعزام و در عملیاتی منسجم وی را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به پنج فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062717823
  • خبرنگار :

برچسب‌ها