معاون هماهنگی ‌و پیگیری نهاد ریاست‌جمهوری منصوب شد

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با صدور حکمی مجید فراهانی را به عنوان معاون هماهنگی ‌و پیگیری نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، محمدجعفر قائم‌پناه طی حکمی مجید فراهانی را به سمت «معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رئیس جمهور» منصوب کرد.

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در این حکم آورده است که امیدوارم با توجه به نقش و اهمیت هماهنگی و پیگیری مصوبات اقتصادی، زیربنایی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی نهاد و ارائه گزارشات مدوّن و به‌موقع از نحوه پیشرفت و نتایج مصوبات سفرهای استانی و ضرورت توجه به گفتمان و تاکید رئیس جمهور محترم بر وفاق در کلیه امور، انتظار دارد با تشریک مساعی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و نیروهای کارآمد و تعامل موثر با کلیه مدیران نهاد و دستگاه‌های اجرایی، وفق قوانین و مقررات موجود از جمله برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت کشور و وظایف و ماموریت‌های تخصصی آن، منشأ اثر و خدمات سازنده باشید.

دکتر مجید فراهانی متولد سال ۱۳۵۲، دارای دکترای کسب و کار (DBA) از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. تخصص اصلی وی در حوزه مدیریت پروژه و سبد پروژه‌ها است که قریب به سه دهه است به تدریس، مشاوره و پژوهش در این حوزه مشغول می‌باشد.

فراهانی در کارنامه خود عضویت در شورای اسلامی شهر تهران (دوره پنجم) ریاست کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهرستان شمیرانات، دبیرکلی و رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و نیز سابقه عضویت در شورای راهبری مجمع دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف، عضویت در شورایعالی و هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران را دارد.

وی مدرس دروس مدیریت طرح‌ها و پروژه‌ها در دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه معماری و هنر پارس، دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران بوده و بیش از پانزده کتاب در حوزه‌های مختلف تخصصی تألیف یا ترجمه نموده است.

وی اولین رئیس جایزه ملی مدیریت پروژه ایران بوده و دارای مدارک بین‌المللی مدیریت پروژه حرفه‌ای PMP از انستیتو مدیریت پروژه ایالات متحده آمریکا PMI و گواهینامه بین‌المللی مدیریت پروژه پایه PRINCE ۲ از مرکز دولتی مدیریت بازرگانی OGC انگلستان است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۱
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403062717809
  • خبرنگار :