برگزیدگان هفتمین دوره جایزه «امید آفرین» تقدیر می‌شوند

آئین تقدیر از برگزیدگان هفتمین دوره جایزه آموزشی و پژوهانه «امید آفرین» به همت بنیاد نخبگان استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، اسامی برگزیدگان هفتمین دوره جایزه «امید آفرین» پس از بررسی، راستی آزمایی رزومه و امتیازات آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی متقاضیان اعلام شد.

هفتمین دوره جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر از سری جوایز «امید آفرین» مصوب بنیاد ملی نخبگان در حوزه ‌های  سلامت، پزشکی و محیط زیست به نام «پروفسور نبی پور»، رشته‌های فنی و مهندسی به نام «پروفسور مشفقیان» و در حوزه مدیریت و علوم انسانی به نام «پروفسور حمیدی»، ویژه دانشجویان مستعد و دانش ­آموختگان برتر(بومی و غیربومی) شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی کشور است.

این جایزه در راستای سیاستگذاری، رویکرد تسهیل‌گرایانه در حوزه خیریه و وقف در راستای شناسایی و پشتیبانی از دانشجویان و دانش‌آموختگان مستعد توسط بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر (نهاد خیریه حامی رویدادهای علمی و فناورانه استان) و بر اساس اقدام‌های ملی ۲-۱-۱ و ۲-۱-۳ سند راهبردی کشور در امور نخبگان تعریف شده است. 

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، اسامی برگزیدگان هفتمین دوره جایزه «امید آفرین» پس از بررسی، راستی آزمایی رزومه و امتیازات آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی و داوری در شورای علمی بنیاد نخبگان بوشهر اعلام شد.

آیین تقدیر از برگزیدگان هفتمین دوره جایزه در تاریخ ۸ مهر ۱۴۰۳ در بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1403062717783
  • خبرنگار :