مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد

آمادگی استان سمنان برای تأمین پایدار شبکه گاز و عبور بی‌دغدغه از فصل سرد

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: با هدف آمادگی و استقبال از فصل سرد، عملیات تعمیرات اساسی در ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز شهری، روستایی، صنعتی و خطوط شبکه گازرسانی این استان با هدف تأمین پایدار جریان گاز انجام شد.

سیدجواد حقیقت حسینی امروز (۲۷ شهریور ماه) از آمادگی کامل این استان برای تأمین پایداری شبکه گاز و عبور از فصل سرما خبر داد و اظهار کرد: تعمیرات اساسی (اورهال) ایستگاه‌های تقلیل فشار از مهمترین اقدامات پیشگیرانه‌ای است که در فصل تابستان با هدف پایداری جریان گاز در فصل سرما انجام می‌شود. انجام چنین تمهیداتی کمک خواهد کرد، آمادگی کامل واحدهای ستادی و عملیاتی و امدادی برای عبور از فصل سرما و بحران‌های احتمالی حفظ شود.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان سمنان برای عبور بی‌دغدغه از فصل زمستان مانند سال‌های گذشته در سایه برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تمام اقدامات لازم را با استفاده از ظرفیت نیروهای عملیاتی بومی انجام داده و ضمن رعایت کامل نکات ایمنی، قابلیت اطمینان تأسیسات و تجهیزات گازرسانی را در استان ارتقا داده است.

حقیقت حسینی با اشاره به اینکه انجام به‌موقع تعمیرات ایستگاه‌ها، کنترل قطعات، اطمینان از صحت عملکرد تأسیسات و رفع چالش‌های موجود؛ کاهش احتمال افت فشار گاز و وقوع حوادث را درپی دارد، گفت: نتیجه این اقدامات که با هدف بهبود عملکرد ایستگاه‌های گاز و افزایش کارایی انجام می‌شود، گام بزرگی در راستای جلوگیری از حوادث غیرمترقبه و تداوم جریان گاز در فصل سرد سال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآوری کرد: در راستای حفاظت و صیانت از تاسیسات گازرسانی، در یک سال اخیر، تعمیرات اساسی ۱۹۰ ایستگاه تقلیل فشار گاز در استان سمنان انجام شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403062717721
  • خبرنگار :