یک مسئول در دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

وحدت جامعه اسلامی عامل اصلی مقابله با دشمنان دین است

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: وحدت جامعه اسلامی تنها شعار نیست بلکه واقعیت زندگی و زیست اسلامی و لازمه زندگی مسالمت آمیز و بهترین اصل برای مقابله با دشمن است.

حجت الاسلام و المسلمین بهنصر امروز (۲۷شهریور) ضمن تبریک هفته وحدت به مسلمانان اظهار کرد: با نگاه به تاریخ زندگانی پیامبر مهربانی‌ها پی می‌بریم که وحدت افراد مختلف با نگاه‌های متفاوت و نژادهای گوناگون تنها در محور توحید و بر اساس الگوی امت اسلام شکل گرفته است.

وی بیان کرد: در روزگار ما و عصر امروز نیز همین اصل قرآنی یعنی وحدت مسلمین راهگشاست، ما می‌بینیم که اتحاد بخشی از امت اسلامی؛ سوریه، یمن، فلسطین و لبنان و... چگونه دشمن را به زانو درآورده و آثار افول رژیم غاصب صهیونیستی از برکات همین وحدت اسلامی در جبهه مقاومت می‌باشد.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، نفوذ این اصل در باور و نگرش انسان مسلمان را برای حل تمامی مشکلات جامعه راهگشا دانست و گفت: همدلی و هم سنگر شدن جامعه برای استحکام جامعه اسلامی ضروری است چراکه این اصل برآمده از اصل توحید است.

حجت الاسلام و المسلمین بهنصر افزود: پیامبر گرامی روح دوستی و اتحاد امت اسلامی را در راستای تحقق کلمه توحید و برای اعتلا و کمال انسان در کالبد جامعه دمید و امروز نیز وظیفه ما عمل به اصل وحدت اسلامی در جامعه است آن هم در شرایطی که خبیث‌ترین و شرورترین دشمنان یعنی آمریکا و صهیونیسم پیوسته در حال ضربه به امت اسلامی و در تلاش برای تفرقه و اختلاف در میان امت نبی گرامی هستند.

وی وحدت اسلامی را مایه رشد در تمام ابعاد جامعه از جمله بخش‌های اقتصادی و فرهنگی دانست و تلاش مسلمانان در جهت حفظ این نگین ارزشمند را لازم و ضروری برشمرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403062717712
  • خبرنگار : 50294