۶۰۰۰ دانش‌آموز کلاس‌اولی شهرستان رفسنجان سر کلاس رفتند

دانش‌آموزان کلاس اولی رفسنجانی امروز ۲۷ شهریورماه چند روز مانده به آغاز سال تحصیلی با حضور در مدارس، اولین روز ورود به بوستان علم و دانایی را جشن گرفتند.

حدود ۶ هزار شکوفه رفسنجانی امروز زودتر از دیگر دانش آموزان به مدرسه آمده‌اند تا با فضای مدرسه و معلمان خود آشنا شوند و نقطه آغاز علم آموزی را جشن گرفته و خاطره شیرینی برای همه عمر رقم بزنند.

در مدرسه دبستان پسرانه هیئت امنایی امام سجاد(ع) جشن شکوفه‌ها با حضور دانش‌آموزان و مادرانشان، ‌مسئولین شهرستان اعم از فرماندار، رئیس آموزش و پرورش شهرستان و معاون ابتدایی این نهاد، رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان، رئیس پلیس راهور و دیگر مسئولین به همراه اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برپا شد.

حسین شفیعی رئیس آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول، هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام و نیز میلاد امام صادق(ع) اظهار کرد: بیش از ۶۰ هزار دانش آموز در مدارس رفسنجان به علم و تحصیل مشغولند که از این تعداد حدود ۶ هزار نفر دانش‌آموز کلاس اولی هستند.

وی افزود: این نوآموزان امروز در محیطی قرار می‌گیرند که اگر به طور صحیح تربیت شوند به گل‌های خوش‌بو تبدیل می‌شوند اما اگر به آن‌ها توجه نشود و خوب مراقبت نشوند در آینده جامعه دچار آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

شفیعی نقش والدین را در کمک به تربیت خوب بچه‌ها یادآور شد و بیان کرد: نقش مدارس مکمل نقش خانواده‌هاست و حضور و همراهی خانواده‌ها در مدرسه و شرکت در جلسات اولیا و مربیان در رشد و تربیت صحیح فرزندان مفید و موثر خواهد بود.

وی ورود شکوفه‌های علم و دانش به محلی که برای یادگرفتن و آموزش تدارک دیده شده را تبریک گفت و این امر را  برای همگان ‌و به‌ویژه خانواده‌ها شادی آفرین دانست.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403062717687
  • خبرنگار : 50188