رژه نیروهای مسلح در قم برگزار می‌شود

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح ۳۱ شهریورماه ساعت ۸ صبح در مجاورت مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

سرهنگ جعفر کریمی فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) در نشست خبری که امروز ۲۷ شهریورماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، بیان کرد: هفته‌ی دفاع مقدس با شعار وحدت و برادری قدس شریف و هم صدا شدن با مردم غزه و فلسطین مقاوم است.

کریمی بیان کرد: دفاع مقدس یادآور ملت بزرگی است که با سلحشوری، رشادت و پایمردی تصویری جاودانه از عظمت و ظلم ستیزی خود بر روح تاریخ نقش زده است، تصویری که تا همیشه موجب غرور و سرفرازی است.

وی افزود: حماسه دفاع مقدس با قدرت ایمان و ایثار مردان و زنانی رقم خورده است که پیروی از ولایت، حفاظت از انقلاب اسلامی، پاسداری از تمامیت ارضی تنها بخشی از ارزش‌هایی بود که به آن باور داشتند.

کریمی ادامه داد: رژه اقتدار نیروهای مسلح استان قم با آغاز چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس ۳۱ شهریورماه مصادف با میلاد پیامبر اکرم(ص)، رأس ساعت ۸ صبح در مجاورت مسجد مقدس جمکران با شعار «در راه فتح قله‌ایم» برگزار می‌شود.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) ضمن دعوت از مردم برای حضور در این رژه و آشنایی با توانمندی‌های نیروهای مسلح، بیان کرد: انشالله این نمایش اقتدار حتی فکر شیطنت را از دشمنان بگیرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403062717683
  • خبرنگار : 50455