مصوبه واگذاری ملک بهزیستی به دادگستری اصفهان لغو شد / معلولان ملکشان را پس گرفتند

یک فعال حقوق معلولان گفت: ملک بهزیستی در اصفهان که مقرر بود از سوی دادگستری استان به بهره‌برداری برسد، به معلولان پس داده شد.

بهروز مروتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس فراخوانی که از چند روز پیش به‌کوشش فعالان حقوق معلولان و درخصوص ملک بهزیستی در خیابان جی صادر شده بود، امروز (۲۷شهریورماه) گروهی از این افراد مطالبات خود را در موضوع مدنظر مقابل استانداری اصفهان مطرح کردند.

او ادامه داد: یکی‌دو نفر از مأموران حراست استانداری با معلولان و فعالان حقوق این گروه رودررو صحبت کردند. انتظار بر این بود که خود مسئولان استانداری در محل حاضر شوند، اما آنان با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تماس گرفتند و ایشان آمدند و با بچه‌های مطالبه‌گر و فعال حوزه معلولان صحبت کردند.

این فعال حقوق معلولان یادآور شد: مدیرکل بهزیستی در این جمع، بیان کرد که مصوبه مربوط به ملک بهزیستی در خیابان جی اصفهان، یعنی بندی که مربوط به بهره‌داری اداره کل دادگستری از این ملک است، حذف شد. به عبارت دیگر این بند در صورت‌جلسۀ شورای عالی استان اصفهان منتفی شده است و ملک در اختیار خود بهزیستی باقی می‌ماند.

مروتی خاطرنشان کرد: از رسانه‌هایی که حامی معلولان و بهزیستی بودند تا این ملک به صاحبان واقعی‌اش بازگردد، سپاسگزاریم.

به گزارش ایسنا، قبلا در خبرها آمده بودکه «یک ملک ۵۰۰۰ متری بسیار ارزشمند واقع در خیابان جی اصفهان که سال‌ها پیش توسط خیرین برای انجام امور مربوط به جامعه هدف بهزیستی اهدا شده بود، با دستور استانداری اصفهان به دادگستری این استان واگذار شده است.»

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403062717614
  • خبرنگار : 50666