معرفی کامل هتل نووتل پاریس

هتل نووتل شارنتون پاریس Paris Novotel Charenton hotel هتلی چهار ستاره است که در محیطی آرامش‌بخش و صمیمی قرار گرفته است. این هتل در خیابان بایوس دو وینسس و روبروی پارک آن گرفته است و از مرکز شهر پاریس ۶.۲ کیلومتر فاصله دارد. در اطراف این هتل جاذبه‌های گردشگری و ایستگاه‌های مترو قرار دارد. در لابی این هتل یک مرکز کامپیوتری قرار گرفته که به اینترنت کابلی رایگان تجهیز شده است و فتوکپی و دخمات فکس دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، هتل نووتل شارنتون پاریس  در محیطی آرامش‌بخش و صمیمی قرار گرفته است. و از مرکز شهر پاریس ۶.۲ کیلومتر فاصله دارد. در اطراف این هتل جاذبه‌های گردشگری و ایستگاه‌های مترو قرار دارد. اگر به این شهر برای تجارت سفر کرده باشید ۱۱ اتاق ملاقات، یک مرکز تجاری و ۱۲۰۰ متر مربع فضای کنفرانسی برای برگزاری ملاقات‌های کاری یا سمینارها در این هتل وجود دارد. کارکنان این هتل ۷ طبقه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، عربی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی و ایتالیایی صحبت می‌کنند. از ساعت ۱۲ظهر تا ۶ بعدازظهر ورود به این هتل انجام می‌شود و برای خروج باید اتاق خود را تا ساعت ۱۲ ظهر تحویل دهید. در این مقاله ما به بررسی هتل نووتل پاریس پرداخته‌ایم تا با اطمینان کامل در هنگام رزرو هتل پاریس، رزرو هتل خود را انجام دهید.

امکانات هتل نووتل پاریس

در هنگام رزرو هتل پاریس، هتل نووتل پاریس در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. در لابی این هتل برای افراد سیگاری و غیرسیگاری فضایی مخصوص وجود دارد. پارکینگ عمومی این هتل به رزرو نیازی ندارد و باید هزینه‌ای روزانه آن را پرداخت کنید. با پرداخت هزینه‌ای جداگانه می‌توانید از سرویس حمل‌ونقل و ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید، حتی امکان کرایه خودرو هم وجود دارد.‌ با پرداخت هزینه می‌توانید، حیوان خانگی را به هتل بیاورید.‌

میز پذیرش شبانه‌روزی، خدمات نگهبانی و آسانسور از خدمات و امکانات این هتل هستند. خدمات تور و بلیط، صندوق امانات و انبار چمدان از امکانات این هتل محسوب می‌شوند. خدمات خشکشویی و اتوشویی با پرداخت‌های مجزا از دیگر امکانات این هتل هستند. در تمام اتاق‌ها و بعضی از فضاهای عمومی اینترنت وای‌فای رایگان وجود دارد و برای افراد ناتوان و کم توان امکاناتی مانند ویلچر فراهم شده است.

امکانات تفریحی هتل نووتل شارنتون پاریس

برای صرف غذا و نوشیدنی یا استراحت نیمروزی تراس آفتابگیر هتل با مبلمان راحتی محیط مناسبی محسوب می‌شود. برای مهمانان کتابخانه هتل محیط آرام‌بخشی را ایجاد می‌کند. برای گرفتن گشت‌های درون پاریس یا گرفتن بلیط اتوبوس‌های گردشگری مانند هاپ آن هاپ آف یا بیگ باس می‌توانید به میز پذیرش مراجعه کنید. یک زمین بازی برای کودکان طراحی شده است. برای این که در محیط اطراف گشت‌وگذار داشته باشید، می‌توانید دوچرخه کرایه کنید.

بوفه صبحانه در رستوران این هتل وجود دارد و تنها در محدوده زمانی مشخصی خدمات پذیرایی در اتاق ارائه می‌شود. انواع غذاهای فرانسوی را در رستوران این هتل می‌توانید، سرو کنید. برای کودکان منوی جداگانه‌ای وجود دارد.

امکانات اتاق‌های هتل نووتل پاریس

اگر قصد رزرو هتل پاریس را دارید و می‌خواهید هتل نووتل را برای اقامت خود انتخاب کنید بهتر است با امکانات اتاق‌های این هتل آشنا شوید. همه ۱۳۳ اتاق این هتل تلویزیون ال سی دی با شبکه‌های جهانی، اینترنت وای فای رایگان، حوله لباسی و دستگاه اسپرسو دارند. گاوصندوق دیجیتالی، میز مطالعه و تهویه مطبوع از امکانات اتاق‌های این هتل هستند. پرده‌های ضخیم برای جلوگیری از ورود نور به داخل اتاق و تخت‌خواب اضافه با پرداخت مجزا از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شوند.

یخچال کوچک با بطری‌های آب معدنی رایگان و حمام خصوصی با حوله لباسی از دیگر امکانات اتاق این هتل هستند. کفپوش پارکت شده و فضایی برای افراد غیرسیگاری از دیگر امکانات این هتل هستند. مبلمان راحتی و ساعت رومیزی در این هتل وجود دارد. امکانات اتوکشی و امکانات چای و قهوه از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شوند.

انواع اتاق‌های هتل نووتل شدرنتون پاریس

در هنگام رزرو هتل پاریس اگر قصد اقامت در هتل نووتل را داشته باشید باید به نوع اتاق‌های هتل توجه کنید.

اکسکیوتیو دبل

یک تخت دو نفره کویین، نمایی رو به شهر و ۲۵ متر مربع متراژ دارد.

سوپریر دبل با تخت مبلی

این اتاق نمایی رو به شهر، یک تخت مبلی، یک تخت دو نفره و ۲۵ متر مربع مساحت دارد.

سوپریر دبل

نمایی رو به شهر، تخت دو نفره کویین و ۲۵ متر مربع متراژ دارد.

اتاق‌های خانوادگی (دو بزرگسال + دو خردسال)

۲۵ متر مربع مساحت، یک تخت مبلی و یک تخت دو نفره کینگ دارد.

اکسکیوتیو

۲۵ متر مربع مساحت، دوش در حمام، یک تخت مبلی و یک تخت دو نفره کویین از مشخصات این اتاق هستند.

اتاق تریپل

۲۵ متر مربع مساحت، یک تخت مبلی و یک تخت دو نفره کینگ از مشخصات این اتاق هتل هستند.

اتاق‌های دو نفره

۵۰ متر مربع متراژ، دو تخت مبلی و دو تخت دو نفره از مشخصات این اتاق محسوب می‌شوند.

برای رفتن به مرکز پاریس باید به ایستگاه متروی لیبرتی در ۱۰۰ متری هتل بروید. فاصله این هتل تا جاذبه‌های گردشگری معروف پاریس مانند گاردولیون، هتل نووتل پاریس تا گاردولین ۳.۱ کیلومتر فاصله دارد و با ماشین ۲۰ دقیقه فاصله دارد. اپرا باستیل، سالن امرا تا هتل نووتل ۳.۸ کیلومتر فاصله دارد و با مترو خط ۸ به مدت ۲۲ دقیقه به اپرا باستیل می‌رسید و حدود ۱۷ دقیقه با ماشین طول می‌کشد تا به آن برسید.

سخن پایانی

اگر به دنبال رزرو هتل پاریس با بهترین کیفیت هستید، هتل نووتل شارنتون پاریس Paris Novotel Charenton hotel بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. این هتل چهارستاره از امکاناتی مانند میز پذیرش شبانه‌روزی، اینترنت وای‌فای رایگان، خدمات اتوشویی و خشکشویی با پرداخت‌های مجزا، خدمات تور، بلیط و آسانسور برخوردار است. اکسکیوتیو دبل، سوپریر دبل با تخت مبلی، سوپریر دبل، اکسکیوتیو، اتاق‌های خانوادگی، اتاق تریپل و اتاق‌های دو نفره از انواع اتاق‌های هتل نووتل هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062717599
  • خبرنگار : 71674