راهنمای خرید تور وان با رزرو هتل

فارغ از سفرهای کاری چند روزه که به جلسه می‌روید، دوباره سوار هواپیما می‌شوید با خستگی از سفر باز می­ گردید. سفر باید به دل آدم بنشیند، بعد از سفر با انرژی بیشتر دوباره به زندگی معمولی خود برگردد. با خود بگوید چقدر خوب شد به این سفر رفتم. سفر باید چطور پیش برود تا بعد از سفر این حرف را زد؟ سفر به کشورهای خارجه این حس را دارد؟ یا باید دل را به طبیعت و جاده زد؟

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، وان شهری در شرق کشور ترکیه؛ که جای خود را در بین مسافران داخلی و خارجی زیادی بازکرده است. هر ساله مهمان­ های زیادی برای سفری طولانی مدت راهی جاده‌های این شهر می‌شوند. سفر بدون برنامه ­ریزی کلی دردسر ایجاد می‌کند. بررسی هتل‌ها و تصمیم برای خرید هتل یا هواپیما برای عده‌ای ممکن است خسته­ کننده باشد. اگر از این دسته افراد هستید، اگر اهل بازار­گردی هستید باید اعتراف کرد که وان مقصدی مناسب برای سفر شما است. حالا ساعت را بر روی خرید تور و رزرو هتل وان کوک کنید. برنامه‌های هتل مختلف را برای یک سفر هیجان انگیز بررسی کنید. اما قبل از هر چیز تور ماهیگیری خود را برای صید تورهای زمینی و هوایی آماده کنید. امیدوارم که صید خوبی داشته باشید. پس بریم شروع کنیم.

تور زمینی وان

چمدان ماجراجویی خود را بردارید. اما قبل از اینکه دل را به جاده‌های ایران و ترکیه بزنید، انتخاب کنید که قلاب ماهیگیری خود را به سمت سفر با قطار یا اتوبوس بیندازید. برای چند دقیقه قلاب را کنار بگذارید. نحوه خرید و رزرو هتل وان را بررسی کنید تا ماهیگیری عالی داشته باشید.

سفر با قطار

یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری به وان، سفر با قطار است. این قطار از مقصد تهران و تبریز به سمت وان حرکت می‌کند. این سفر با احتساب توقف در مرز 20 ساعت طول می‌کشد. برای رزرو هتل وان به سایت علی بابا سر بزنید. برنامه هر هتل را با این سؤال‌ها بررسی کنید. هتل ترانسفر عمومی بین شهری دارد؟ برای مسافران بیمه مسافرت درنظر­گرفته است؟ خدمات رایگان هتل چیست؟ در کنار این‌ها به قسمت مالی توجه کنید، که قیمت هتل مناسب باشد.

سفر با اتوبوس

در این سفر مسیر را از ترمینال بیهقی با اتوبوس‌های vip 25 نفره شروع کنید. بعد از اینکه به تبریز رسیدید، تور لیدرهای ایرانی شما را برای بررسی پاسپورت به مرز می‌برند. در مرز چند ساعتی را منتظر می‌مانید. بعد از بررسی پاسپورت توسط لیدرهای ترکیه به هتل می‌روید. سفر با اتوبوس به‌خصوص برای مردم تهران و تبریز مقرون به‌صرفه است. در کنار هزینه‌های سفر باید به هزینه عوارضی خروج از کشور فکر کنید. برای جلوگیری از اتلاف وقت می‌توانید این هزینه را از ( سایت پرداخت عوارض خروج از کشور) بپردازید.

تور هوایی به وان

این بار سفر خود را با پرواز مستقیم تهران به مقصد وان شروع کنید. با تماشای منظره حوض کوچک دریاچه وان و طبیعت سرسبز آن از آناتولی عبور کنید و سفر خود را در فرودگاه وان تمام کنید.

خرید تور وان

تا به این جای کار تورهای وان را بررسی کردید. اما چگونه اقدام به خرید تور کرد؟ برای خرید وارد سایت علی بابا شوید. از قسمت تور، تور وان را انتخاب کنید. اگر از قبل هتل موردنظر خود را مشخص کرده‌اید، اسم هتل را جست­و­جو کنید، اقدام به رزرو هتل وان کنید. اما اگر از قبل انتخاب نکرده‌اید، با یک­دیگر قدم به قدم پیش می‌رویم تا تور موردنظر خودتان را پیدا ‌کنید.

در سایت علی بابا ویژگی تور مد نظرتان را انتخاب کنید، اینکه تور با اتوبوس، قطار و هواپیما است، در چه رنج قیمتی قرار دارد، محبوبیت هتل در بین مردم چقدر بالا است و در نهایت ویژگی هتل مورد خود را وارد کنید. تور موردنظر خود را رزرو کنید. در کنار همه این‌ها به این نکته توجه کنید که قبل از خرید و رزرو هتل وان پاسپورت شما از اعتبار کافی برخوردار است. جواب تست کرونای منفی و دریافت کد HESS گرفته­ اید.

خرید تور لحظه آخری

تورهای لحظه‌ آخری مقرون به‌صرفه هستند. هر چه قدر که به زمان سفر نزدیک‌تر شوید، قیمت تورها کاهش پیدا می‌کند. یکی از تصورهای اشتباه درباره تورهای لحظه آخری این است، که با کاهش هزینه امکانات این تورها کاهش پیدا می‌کند. در حالی که مسافران تورهای لحظه آخری همان امکاناتی را می ­گیرند که مسافران عادی دریافت می‌کنند. برای رزرو تور لحظه آخری وان به سایت علی بابا مراجعه کنید. در زمان رزرو هتل وان فیلتر کمترین قیمت را اعمال کنید. متناسب با بودجه‌تان بهترین تور لحظه آخری وان را رزرو کنید.

انتخاب مناسب‌ترین تور برای سفر

هر تور گردشگری یک ویژگی برای جذب مهمان دارد. از تورهای لحظه آخری ارزان قیمت تا سفر راحت با تورهای هوایی. قلاب ماهیگیری خودتان را به سمت توری بیندازید، که در سفر احساس راحتی و آرامش کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062717582
  • خبرنگار : 71674

برچسب‌ها