رییس دانشگاه کردستان:

دانشگاه کردستان آماده همکاری همه جانبه با جهاددانشگاهی است

رییس دانشگاه کردستان از آمادگی همه جانبه این دانشگاه با جهاددانشگاهی استان خبر داد.

حامد قادرزاده، امروز سه شنبه(۲۷ شهریور) در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی استان کردستان، اظهار کرد: امید است که مدیریت جدید بتواند با تغییر و تحولی که ایجاد می کند، الگوی مناسب و موفقی برای مدیران بومی و جوان استان باشد.

وی همدلی و همراهی نیروهای جهاددانشگاهی را امری موثر در موفقیت این نهاد ذکر کرد و افزود: جهاددانشگاهی باید از تمام توان خود در حوزه های مختلف بهره بگیرد تا بتواند بسیار موفقتر از ادوار گذشته عمل کند.

قادرزاده، از آمادگی همه جانبه دانشگاه کردستان برای همکاری با جهاددانشگاهی و انجام فعالیت های این نهاد علمی در دانشگاه خبر داد و بیان کرد: دانشگاه کردستان آماده همکاری و تعامل مشترک در زمینه های مختلف با جهاددانشگاهی است.

محمد عادل رضایی، سرپرست جهاددانشگاهی استان کردستان هم در ادامه این دیدار اظهار کرد: دانشگاه خاستگاه جهاددانشگاهی است و حضور این نهاد علمی و انقلابی در دانشگاه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه پتانسیل های خاصی در جهاددانشگاهی کشور وجود دارد که بستر بهره مندی از آنها هنوز در سطح استان کردستان مهیا نشده است، افزود: انتظار می رود که مسئولان استان با حمایت بیش از پیش از جهاددانشگاهی، زمینه موفقیت و بهره گیری از این ظرفیت ها در استان را فراهم کنند.

سرپرست جهاددانشگاهی استان کردستان، در ادامه فعالیت های پژوهشی و فرهنگی از جمله فعالیت سازمان دانشجویان، خبرگزاری ایسنا، ایکنا و سایر فعالیت های دانشجویی جهاددانشگاهی را بستری مناسب برای افزایش ارتباط میان دانشگاه و این نهاد علمی دانست و عنوان کرد: رسالت اصلی جهاددانشگاهی فعالیت دانشجویان است و حضور این نهاد در دانشگاه می تواند بر تربیت و تقویت قدرت فکری دانشجویان موثر باشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403062717548
  • خبرنگار :