تاکید یوسفی بر ضرورت توجه به موضوع عدالت در کنکور

یک نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه به موضوع عدالت در کنکور تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در جلسه سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری به رئیس جمهور گفت: در تصویب قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و توجه به معیشت آن‌ها، منابع مورد نیاز تعیین شد اما با وجود گذشت ۶ ماه از سال، این قانون اجرایی نشده است که این تاخیر موضوع گله بازنشستگان است.

وی همچنین با اشاره تصویب قانون ساماندهی کارکنان دولت در مجلس یازدهم گفت: مجلس گذشته این قانون را تصویب کرد و برای حذف پیمانکاران رای اصراری داشت؛ در همین راستا انتظار ما از دولت این است که به این موضوع توجهی ویژه کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم توجه به معیشت کشاورزان عنوان کرد: در تامین نهاده‌ها و کود مورد نیاز کشاورزان شاهد مشکلاتی هستیم و همچنین پول گندمکاران با تاخیر پرداخت شد و متاسفانه نسبت به آنها شاهد اجحاف هستیم.

یوسفی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع عدالت در کنکور اظهار کرد: متأسفانه امروز مشاهده می‌کنیم که در ۴۰ رشته اصلی کشور حتی یک نفر از بسیاری از استان‌ها نظیر خوزستان و همچنین استان‌ها محروم حضور ندارند این موضوع به دلیل ضعف مدیریت است و اصلاح فرایندها باید صورت بگیرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403062717408
  • خبرنگار : 71489

برچسب‌ها