لاهوتی: مجلس جلسه‌ای با وزیر کشاورزی درباره وضعیت چای و برنج تشکیل دهد

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری جلسه‌ای با وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت چای و برنج در هفته آینده شد.

به گزارش ایسنا، مهرداد لاهوتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سال ۱۴۰۱ ، ۱۰۱ هزار تن چای وارد کشور شد که این فاجعه در زمان وزیر جهاد کشاورزی وقت رخ داده است.

وی ادامه داد: اکنون وضعیت به گونه‌ای است که چایی‌کاران بیش از ۷۰ درصد از مطالبات خود را نگرفته‌اند و با مشکلاتی مواجه هستند انتظار می‌رود آقای نوری وزیر جهاد کشاورزی هفته آینده برای وضعیت چای و برنج به مجلس شورای اسلامی بیایند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: نمایندگان مجلس بحث‌هایی درباره اقلام کشاورزی همچون سیب‌زمینی، برنج، زعفران و چای مطرح کردند با توجه به این‌که آقای نوری نماینده مجلس شورای اسلامی بوده و اکنون برای کمک در مقام وزیر جهاد کشاورزی به دولت رفته، انتظار می‌رود به این موضوعات رسیدگی کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که آقای عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی درباره این موارد جلسه‌ای با وزیر جهاد کشاورزی برگزار کرده و نتیجه را اعلام کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403062717359
  • خبرنگار : 71234